خرید 24 میلیارد ریال کتاب تصویب شد
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسات 595 و 596 هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خرید 656 عنوان کتاب در 134 هزار و 200 نسخه به مبلغ کل 24 میلیارد و 990 میلیون و 685 هزار ریال تصویب شد.
عناوین کتابهای مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب بارگذاری شده است.
مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:
الف) ناشران بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالیشان همراه با کتابهای مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبهروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبهروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید) مراجعه کنند.
ناشران پس از تحویل کتابها و دریافت رسید انبار، باید با مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذیحسابی و امور مالی)، کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد) و فاکتور فروش (اصل و تصویر) را به مسئول مربوطه تحویل دهند.
آنچه لازم به توجه است این است که مدارکی که ارائه میشود، باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)، فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند، در قسمت خریدار، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود، از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود، مهر و امضا فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است و پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات باشد.
ناشرانی که بخشی از مصوباتشان جزو انتخابهای کانون فرهنگی مساجد است، قبل از مراجعه به انبار عمومی، برای تحویل عناوین مربوطه، به انبار این نهاد واقع در جاده مخصوص کرج، تهرانسر، بلوار گلها، مجتمع سازمان نهضت سواد آموزی، انبار مرکزی ستاد اقامه نماز (آقای بیپروا) مراجعه کنند.
همچنین ناشران هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا در صورت مغایرتهای احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.
مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است. از اینرو باتوجه به اقتضائات اداری ـ مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمیگیرد.
انتهای پیام/4072/4031/
انتهای پیام/