دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1397 - 10:58
زلاتکو کرانچار:

نتیجه در بازی‌های تدارکاتی معنا ندارد/ بازیکنانم محک خوبی خوردند

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: در بازی تدارکاتی نتیجه مهم نیست و هدف محک خوردن تیم است.
کد خبر : 303265

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار درباره اردوی تدارکاتی چین و مسابقه برابر این تیم گفت: فکر می‌کنم برای ما این بازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، چرا که کادر فنی توانست بازیکنان را محک بزند و از نقاط ضعف و قوت تیم آگاه شوند.


وی اضافه کرد: پنج روز در چین حضور داشتیم و این امر باعث شد تا گزینش خوبی از بازیکنان داشته باشیم و ملی‌پوشان ارزیابی جدی شوند. نتیجه‌ای که به دست آوردیم بد نبود، چراکه برای من اصلاً نتیجه مهم نیست و هدفمان ارزیابی و محک خوردن بازیکنان بود.


سرمربی تیم ملی فوتبال امید عنوان کرد: بازیکنان ما در شرایطی که دنبال کسب نتیجه هستند باید تسلط در بازی را فرا بگیرند و این مسابقه باعث شد تمرکز بالایی در این زمینه داشته باشند. ما دو نیمه مختلف را شاهد بودیم، به طوری که در نیمه اول با ترس وارد زمین شدیم و دو گل دریافت کردیم، اما در نیمه دوم هجومی‌تر وارد زمین شدیم و دو گل از سه گلی که دریافت کرده بودیم را جبران کردیم و با کیفیت بالا مسابقه دادیم و به خاطر میزبانی چین و شرایطی که وجود داشت، نتوانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.


کرانچار بیان کرد: در مجموع از بازی تدارکاتی بسیار راضی هستم و این دیدار برای هماهنگی بازیکنان، کسب تجربه و شناخت بیشتر کادر فنی بسیار مفید و مؤثر بود.
انتهای پیام/4051



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته