دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی میزان تاثیر دما و رطوبت بر افزایش تلفات شبکه برق خوزستان در طرح تحقیقاتی واحد مسجدسلیمان

طرح تحقیقاتی برون دانشگاهی با عنوان «مطالعه و بررسی میزان تاثیر دما و رطوبت بر افزایش تلفات شبکه برق خوزستان» به همت پژوهشگر جوان واحد دانشگاهی مسجدسلیمان انجام شد.
کد خبر : 30325

مدیر پژوهش و فن‌آوری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: شرایط آب و هوایی استان خوزستان، باعث به وجود آمدن مشکل اتلاف انرژی برق در شبکه‌های برق شده است، لذا بهره‌برداری صحیح از انرژی برق که به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌های اقتصادی کشور مورد توجه است، از اولویت‌های اصلی مسئولان این صنعت محسوب می‌شود.


میلاد آبتین افزود: در همین مورد مسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان برای مشخص شدن میزان تاثیر دما و رطوبت بر افزایش تلفات شبکه برق استان، در پایان سال 1393 قراردادی تحقیقاتی با عنوان «مطالعه و بررسی میزان تاثیر دما و رطوبت بر افزایش تلفات شبکه برق خوزستان» با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان منعقد کردند.


مدیر پژوهش واحد مسجدسلیمان گفت: سید سجاد صالحی کارشناس ارشد برق و از اعضای حق‌التدریس گروه برق واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به اتفاق سید محسن میر باقری از کارشناسان و متخصصان برق، در کمتر از چهار ماه موفق به انجام این کار تحقیقاتی شدند و اکنون، پروژه ذکر شده برای گذراندن مراحل داوری به کارفرما تحویل داده شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته