دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
2 خبر از فرهنگسرای خاتم/

کتابچه قصه‌گویی و 5 کارگاه آموزشی برای تهرانی‌ها

نخستین بسته آموزشی قصه‌گویی برای مادران تهرانی آماده شد.
کد خبر : 303230

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم، برای نخستین‌بار بسته‌ای جامع و کاربردی در زمینه آموزش قصه‌گویی مادران تهرانی از سوی فرهنگسرای خاتم به شهروندان علاقه‌مند، ارائه می‌شود.


این بسته شامل مجموعه کتابچه آموزشی و نیز برگزاری کارگاه آموزش قصه‌گویی در سطح مناطق 22 گانه مراکز فرهنگی هنری شهر تهران است که با تلاش واحد پژوهش و کارشناس فرهنگسرای خاتم، تدوین و به تازگی منتشر شده است.


این مجموعه با عنوان چگونه می‌توانیم قصه‌گو باشیم؟ شامل آموزش، تمرین، کاربرد، سرگرمی و مرور نکته‌ها می‌شود که در قطع خشتی، تمام رنگی، مصور و با زبانی ساده منتشر شده است. شهروندان علاقه‌مند و نهادها برای تهیه این مجموعه می‌توانند در دی ماه 1390 به فرهنگسرای خاتم مراجعه کنند.


برگزاری کارگاه‌های آموزشی نیز بخش عملی بسته آموزش قصه‌گویی مادران است که زیر نظر اساتید و پژوهشگران این حوزه در مراکز فرهنگی و هنری شهر تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه آموزش کاربردی قصه‌گویی مادران می‌توانند برای ثبت نام به نزدیک‌ترین فرهنگسراهای محل سکونت خود مراجعه کنند.


سیری در نهج البلاغه در فرهنگسرای خاتم


دوره‌های زمستانی کارگاه فانوس هدایت با رویکرد شرح و تفسیر خطبه‌های نهج‌البلاغه و هدف ترویج فرهنگ علوی و آشنایی با سیره اهل بیت به ویژه امام علی(ع) از سوی کانون قرآن فرهنگسرای خاتم برگزار می‌شود.


در این کارگاه آموزشی که یکشنبه هر هفته از ساعت 15 در سالن اجتماعات این فرهنگسرا به آدرس یافت‌آباد، شهرک ولی عصر، انتهای خیابان حیدری‌جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی، فرهنگسرای خاتم برپا می‌شود. همچنین مهدی علیقلی پژوهشگر، مدرس دانشگاه و مدیر موسسه احیای نهجالبلاغه به تدریس خواهد پرداخت.


انتهای پیام/4031/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته