دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی معاون شرکت پشتیبانی امور دام کشور شد

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه به عنوان معاون تولید، سرمایه‌گذاری و پشتیبانی امور دام کشور منصوب شد.
کد خبر : 303219

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایذه، شهرام کیانی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه به عنوان معاون تولید، سرمایه‌گذاری و پشتیبانی امور دام کشور منصوب شد.


در متن این حکم آمده است: «با عنایت به تعهد، تجربه و سوابق مفید جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون پشتیبانی، تولید و سرمایه‌گذاری منصوب می‌شوید. بدیهی است اجرای دقیق، سریع و سالم وظایف و تکالیف محوله مورد انتظار است.»


در بخش دیگری از این حکم آمده است: «امید است با اتکا به الطاف خداوند قادر متعال و اهتمام به اصول و سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی، تعامل با معاونان، مدیران کل ستادی و استانی و همراهی همه همکاران در انجام امور محوله و بکارگیری صحیح و بهینه از تمام امکانات موجود موفق و مؤید باشید.»



به گزارش آنا شهرام کیانی از استادان گروه فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه است که کتاب‌های تألیفی وی از جمله کتاب مبانی مکانیزاسیون کشاورزی و کتاب ماشین‌های دامپروری بعنوان منبع درسی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود.


وی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه و از چهره‌های شاخص فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است که علاوه بر فعالیت‌های ذکرشده توانسته است به عنوان فردی کارآفرین در منطقه خود مؤثر واقع شود.


انتهای پیام/4065


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته