دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1397 - 21:00

تمسخر اعضای اف‌بی‌آی توسط ترامپ

رئیس‌جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود بار دیگر اعتبار پلیس فدرال آمریکا را زیر سوال برد و آن‌ها را دلقک خطاب کرد.
کد خبر : 303145

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از اسپوتنیک، ترامپ در تازه‌ترین پیام توئیتری خود از پلیس فدرال آمریکا درخواست کرده تا پیام‌های مک‌کیب را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.


رئیس جمهور آمریکا در پیام خود این پرسش را مطرح کرده است که آیا اف‌بی‌آی هیچ‌گاه خواهد توانست اعتبار از دست رفته خود را دوباره به دست آورد. به عقیده او عدم صلاحیت و رسوایی‌های روسای اخیر این سازمان مانند جیز کومی، مک‌کیب و پیتر استرزوک دلیل از دست رفتن اعتبار اف‌بی‌آی بوده‌ است. ترامپ تاکید کرده است که این افراد و سایر مقامات نالایق پلیس فدرال همگی اخراج شده‌اند.


رئیس‌جمهور ایالات متحده در ادامه مطرح کرده است که بسیاری از کارمندان شایسته اف‌بی‌آی به خاطر اقدامات این "دلقک‌ها" و "بازنده‌ها" آسیب دیده‌اند.


گفتنی است، منظور ترامپ از پیام‌های مک‌کیب گزارشی است که وی بعد از اخراجش از سازمان پلیس فدرال به رابرت مولر بازرس پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا تحویل داده است. از قرار معلوم، محتوای این گزارش می‌تواند بر روند تحقیقات جاری درباره دخالت روسیه تاثیر‌گذار باشد.


پیشتر، دونالد ترامپ روز اخراج مک‌کیب را یک روز بزرگ برای دموکراسی توصیف کرده و همچنین اف‌بی‌آی را سازمانی فاسد خوانده بود.


انتهای پیام/4077


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته