دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1394 - 10:13
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 41

تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال حریفان خود را شناختند

چهار تیم گیلان، مرکزی، خوزستان و مازندران با برگزاری سومین روز از مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات راه یافتند.
کد خبر : 30314

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آخرین روز مرحله مقدماتی با رقابت نزدیک و تماشایی تیم‌ها برای کسب مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات همراه بود. در نخستین دیدار تیم‌های اصفهان و مرکزی که پیش از این با یک برد و یک شکست امیدوار به صعود بودند به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم مرکزی بود که توانست با پشت سر گذاشتن اصفهانی‌های سخت‌کوش با نتیجه 55 بر 45 جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند.


دومین دیدار روز آخر را تیم‌های گیلان و قزوین به مصاف هم رفتند که همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، مردان خطه سرسبز گیلان با اختلاف 34 امتیاز حریف خود را پشت سر گذاشتند تا دیگر تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات باشند.


تیم مدعی خوزستان برای سرگروهی گروه اول و حضور در مرحله نیمه‌نهایی چهار محال بختیاری را از پیش رو برداشت. دیدار دو تیم با نتیجه 67 بر 49 به نفع خوزستان به پایان رسید.


برای معرفی آخرین تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی تیم‌های مازندران و کرمانشاه به مصاف هم رفتند. هر دو تیم پیش از این یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده بودند و به این ترتیب هر دو تیم امیدوار به صعود پا به این رقابت گذاشتند که تیم پیروز آخر تیم مازندران بود تا شمالی‌ها دو نماینده در مرحله نیمه نهایی مسابقات داشته باشند. این رقابت با نتیجه 64 بر 47 به نفع تیم مازندران به پایان رسید.


به این ترتیب و در پایان مرحله مقدماتی مسابقات تیم خوزستان به دیدار مازندران خواهد رفت و تیم گیلان با مرکزی دیدار می‌کند. در پایین جدول نیز رقابت تیم‌های سوم و چهارم دو گروه برای بقا در دسته اول جذاب و دیدنی خواهد بود جایی که کرمانشاه به مصاف چهارمحال بختیاری می‌رود و اصفهان با قزوین دیدار می‌کند، تیم‌های برنده این دو مسابقه در دسته اوا باقی می‌مانند و بازنده‌ها به دسته دوم می‌روند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب