دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1397 - 07:07
مدیرکل اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛

برگزاری اردوهای یک‌روزه برای تمامی دانش‌آموزان

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از بهره‌مندی تمامی دانش‌آموزان از اردوهای یک‌روزه خبر داد و خاطرنشان کرد: در اردوهای یک روزه، به‌دلیل حضور معلم، مربی و والدین، امنیت دانش‌آموزان بیش از پیش تأمین می‌شود.
کد خبر : 303059

علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه ایجاد و گسترش فضای پرورشی جزو اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است، گفت: یکی از برنامه‌های وزارت آموزش‌ و پرورش برای توسعه فضاهای مفرح پرورشی برگزاری اردوهای یک روزه به همراه خانواده، معلم و مربیان پرورشی است.


وی افزود: در سال‌های گذشته اردوها به صورت ملّی برگزار می‌شد و از آنجایی که وزارت آموزش‌ و پرورش نمی‌توانست سالانه بیش از یک‌هزار و 500 تا دو هزار دانش‌آموز را تحت پوشش قرار دهد، برنامه‌ریزی شد تا برای بهره‌مندی تمام دانش‌آموزان (13 میلیون و 500 هزار دانش‌آموز) اردوها به صورت یک روزه برگزار شود.


مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: دستورالعمل برگزاری اردوهای یک روزه تهیه و به تمامی استان‌ها ابلاغ شده است.


رمضانی در خصوص مزیت‌های برگزاری اردوهای یک روزه‌ دانش‌آموزی، خاطرنشان کرد: از آنجایی که این اردوها با حضور خانواده، مربیان و معلمان برگزار می‌شود، امنیت دانش‌آموزان بیش از پیش رعایت می‌شود و علاوه بر این دانش‌آموزان در کنار والدین و مسئولان مدرسه آداب احترام و تعامل را می‌آموزند.


وی خاطرنشان کرد: علاوه بر با توجه به اینکه در این اردوها دانش‌آموزان به مکان‌ها تفریحی و گردشگری استان خود سفر می‌کنند با جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی، لباس و زبان محلی، فرهنگ و آداب و رسوم و ... استان خود بیشتر آشنا می‌شود.


انتهای پیام/4038/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته