دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1397 - 14:17
عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری:

رئیس‌جمهور بیشتر باید عمل کند تا حرف بزند/ مشکلات فعلی با حرف درمانی حل نمی‌شود

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: رئیس‌جمهور بیشتر باید عمل کند تا حرف بزند. مسئولین اجرایی به اندازه کافی صحبت کرده‌اند و الان دیگر وقت عمل است و شرایط فعلی شرایطی نیست که با حرف درمانی حل شود.
کد خبر : 303050

داریوش قنبری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور گفت: اصل سوال نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور تا زمانی که به اهداف سیاسی و جناحی گره نخورد می‌تواند مفید باشد.


وی افزود: صحبت‌ کردن تلویزیونی رئیس‌جمهور هم مناسب نیست و بیشتر باید عمل کند تا حرف بزند. مسئولان اجرایی به اندازه کافی صحبت کرده‌اند و الان دیگر وقت عمل است و شرایط فعلی شرایطی نیست که با حرف درمانی حل شود. روحانی هم به درستی می‌داند که باید عمل کند؛ هرچند که موانع و مشکلاتی پیش رو هست.


عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری درباره سوال حضور رئیس جمهور در مجلس گفت: این یک اقدام و فرصت مناسبی است تا رئیس‌جمهور بیاید و شرایط و اوضاع فعلی و نقش‌های متعدد در ایجاد تحریم‌های جدید را تشریح کند و حتی نقش دولت خودش در این قضایا را هم بگوید.


قنبری تحریم‌های فعلی را نتیجه ادامه تحریم‌های گذشته و فشارهای آمریکا دانست و گفت: متاسفانه معیشت مردم به مسائل سیاسی گره خورده است. در کشور ما همیشه اقتصاد و سیاست، پیوند تنگاتنگی داشته‌اند و نمی‌شود اینها را از هم جدا کرد. مسائل و مشکلات فعلی اقتصادی، زمانی جدی شد که بحران در عرصه سیاست خارجی با خروج آمریکا از برجام شکل گرفت.


انتهای پیام/4071/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته