دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1394 - 09:42

سرپرست جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد رشت معرفی شد

رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما گیلان دانایی را ابزار توسعه و آموزش و زیرساخت آن دانست و گفت: ثروت به عنوان عامل اولیه توسعه و بهورزی بدون آموزش دست‌یافتنی نیست.
کد خبر : 30304

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رحمت‌علی صابری‌حقایق در مراسم معارفه سرپرست جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد رشت اظهار کرد: مجموعه سما با راهبری دو حوزه ارزشمند آموزش پایه و مهارت در دهه سوم عمر خود توسعه کیفی و تنوع فعالیت‌های ارزش‌آفرینانه را در دستور کار خود دارد.


وی گفت: محور قراردادن حوزه‌های فرهنگ، خانواده، کارآفرینی، بهداشت ورزش آموزش مهارت‌محور، تکنولوژی اطلاعات، توانمندسازی منابع انسانی و اهدافی از این دست سما را به سمت تعالی رهنمون می‌کند.


صابری حقایق توسعه و تنوع مهارت‌آموزی در حوزه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، اجرای طرح‌های ارتقای کیفیت در بخش‌های سلامت و مشاوره فراگیر، هوشمندسازی، مدارس ورزشی، مدارس دو زبانه و استعدادیابی را از جمله فعالیت‌هایی دانست که در تبدیل مراکز سما به عنوان یک عامل فراخانواده در حوزه آموزشی و مهارت نقش‌آفرینی می‌کند.


در این مراسم، دکتر ابراهیم باوفا به عنوان سرپرست مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد رشت معرفی و از تلاش‌های دکتر علیرضا آزادبر رئیس سابق این مرکز قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته