دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1397 - 14:54
کاپیتان اسبق باشگاه استقلال:

استقلال مدعی قهرمانی در لیگ برتر است

کاپیتان اسبق باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال در این فصل یکی از مدعیان کسب قهرمانی در لیگ برتر و آسیاست.
کد خبر : 303030

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از آنکه استقلال در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر با تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن اصفهان به تساوی دست یافت ، شب گذشته در سومین دیدار خود برابر تراکتورسازی توانست با نتیجه مقتدرانه سه بر صفر این حریف پرمهره را شکست دهد. در این میان جذب چند بازیکن خارجی مانند مارکوس نیومایر و الحاجی گرو در افزایش قدرت آبی‌ها بی‌تاثیر نبوده است.


جواد زرینچه پیرامون وضعیت فنی تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار آنا گفت: عملکرد تیم استقلال هر بازی نسبت به بازی بعدی بهتر شده و این تیم‌ قدرتمندتر می‌شود. بازیکنان این تیم با یکدیگر هماهنگی خوبی دارند و در زمین بازی به راحتی یکدیگر را پیدا می‌کنند. البته باید گفت هماهنگی و یکدست شدن تیم حاصل زحمات و تمرینات دقیق کادرفنی است و به نظر من این تیم یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل از لیگ برتر است.


وی در مورد اضافه شدن چند بازیکن خارجی به ترکیب استقلال عنوان کرد: جذب بازیکنان خارجی که از نظر فنی قدرت بالایی داشته باشند قطعا در افزایش قدرت تیم موثر است و خوشبختانه باشگاه با جذب بازیکنانی چون مارکوس نیومایر و الحاجی گرو قدرت بیشتری پیدا کرده است.


زرینچه در مورد عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: به عقیده من استقلال با این ترکیب نه تنها در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد بلکه یکی از مدعیان و شانس‌های قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست.


وی در خصوص عملکرد کادر مدیریتی استقلال و هماهنگی و کمک به تقویت کادرفنی عنوان کرد: قطعا عملکرد مدیریت باشگاه در تقویت تیم مهم و تعیین‌کننده است. مدیریت باشگاه باید با فراهم کردن امکانات و رفع دغدغه‌های بازیکنان انگیزه آنها را افزایش دهد.


زرینچه درخصوص بازی شب گذشته استقلال و تراکتور گفت: استقلال دیشب بازی قدرتمندانه‌ای را به نمایش گذاشت. البته تراکتورسازی هم به علت دیر تشکیل‌شدن تیم با وجود مهره‌های سرشناس و قدرتمند هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌ و برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری دارد و در صورت هماهنگی بازیکنان تراکتورسازی، این تیم هم می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشد.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته