دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1394 - 10:33

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جانبازان و معلولین کشور فردا برگزار می‌شود

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاهی جانبازان و معلولین، بزرگداشت پیشکسوت تیم ملی «سید سعید چاووشی» ، قهرمان پارالمپیک سئول، به میزبانی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 30303

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی اصغرهادی‌زاده، رئیس انجمن دو ومیدانی جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت:« مسابقات باشگاهی امسال به نسبت دوره‌های گذشته با تغییراتی همراه است و به صورت مستقل در دو گروه برگزار می شود. یک گروه دوها و پرش‌ها و یک گروه پرتاب‌ها. همچنین برای اولین بار مسابقات بانوان دارای کاپ جداگانه و مستقل از آقایان خواهد بود.»


وی افزود:« در این رقابت‌ها امتیازات به صورت تیمی حساب می‌شود و مدال انفرادی توزیع نخواهد شد و در مجموع سه سری کاپ قهرمانی در بخش پرتاب های بانوان، دوها و پرش های آقایان و پرتاب های آقایان، به تیم های برگزیده اهدا می شود.»


رئیس انجمن دو ومیدانی خاطر نشان کرد:« رقابت‌های باشگاهی امسال با حضور 180 ورزشکار ( 60 ورزشکار خانم) از 12 استان کشور برگزار می‌شود.»


هادی‌زاده گفت:« این مسابقات آخرین مرحله انتخابی تیم ملی نیز است و افرادی که بتوانند به رکوردی مشابه رکورد نفر چهارم دنیا ( از ابتدای سال 2015 تاکنون) دست یابند، به جمع ملی‌پوشان افزوده خواهند شد.»


وی در پایان تصریح کرد:« مسابقات روز پنج شنبه، 8 مرداد ماه ساعت 8 صبح در بخش بانوان آغاز خواهد شد و در بخش آقایان نیز از ظهر مسابقات برگزار می شود. اسامی اولیه منتخبان این رقابت‌ها، روز جمعه در وبلاگ انجمن دوومیدانی درج می شود و ورزشکاران تا ساعت 8 صبح روز شنبه، 10 مرداد ماه فرصت دارند اعتراضات خود را در وبلاگ ثبت کنند. پاسخ اعتراضات نیز در همان مکان به اطلاع خواهد رسید.»


رقابت‌های باشگاهی دوومیدانی جانبازان و معلولین، بزرگداشت پیشکسوت تیم ملی «سید سعید چاووشی»، روز پنج شنبه، 8 مرداد ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته