دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1397 - 13:03
ظریف:

سرمستی ترامپ در تحمیل فشار اقتصادی بر ترکیه شرم‌آور است

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به دو برابر کردن تعرفه‌های کالاهای وارداتی از ترکیه به آمریکا نوشت: آمریکا یا باید اعتیاد خود به تحریم‌ها و زورگویی را کنار بگذارد و یا اینکه کل جهان در نهایت علیه آمریکا متحد خواهد شد.
کد خبر : 303007

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داد تا اعتیاد خود به تحریم و زورگویی را کنار بگذارد؛ وگرنه کل جهان علیه واشنگتن متحد خواهد شد.


ظریف در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد نوشت: سرمستی ترامپ در تحمیل مضیقه اقتصادی بر ترکیه به عنوان متحد خود در ناتو شرم‌آور است.


وی همچنین تأکید کرد: آمریکا یا باید اعتیاد خود به تحریم‌ها و زورگویی را کنار بگذارد و یا اینکه کل جهان در نهایت علیه آمریکا- فرای محکومیت‌های زبانی - متحد خواهند شد. ما قبلا از همسایگان خود حمایت کرده‌ایم، در کنار آنها ایستاده‌ایم و حالا نیز دوباره همین کار را خواهیم کرد.



به گزارش آنا، ترامپ شب گذشته در پیامی توئیتری، اعلام کرد که تعرفه‌های واردات از ترکیه به خصوص فلزات گرانبها به کشورش را دوبرابر کرده است و همین خبر باعث شد قیمت لیر ترکیه به نسبت دلار آمریکا 20 درصد افت کند.


انتهای پیام/4077/4068/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته