دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1397 - 12:12
صندلی در کاخ سفید در قبال سکوت؛

مجری معروف تلویزیون آمریکا علیه ترامپ افشاگری کرد

یکی از کارمندان اخراجی کاخ سفید از تماس کمپین تبلیغاتی ترامپ برای حق‌السکوت خبر داد.
کد خبر : 302985

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از سی‌ان‌ان، یکی از خانم‌های اخراجی تیم ترامپ دست به قلم شده و در کتاب جدید خود از پیشنهاد کمپین ترامپ برای یک موقعیت شغلی عالی در قبال امضای یک قرارداد رازداری و عدم افشای اطلاعات خبر داد.


اوماروسا مانیگو که از چهر‌ه‌های معروف تلویزیون آمریکاست ادعا کرده است که کمپین ترامپ برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 از او خواسته تا در ازای امضای یک قرارداد برای محرمانه نگه داشتن وقایع کاخ سفید و اطلاعاتش از دونالد ترامپ، در دولت آینده یک موقعیت جدید داشته باشد.


به گزارش آنا، اوماروسا تا اوایل سال جاری میلادی مدیر اجرایی دفتر روابط عمومی کاخ سفید بود. وی یکی از کسانی بود که در جریان اخراج‌های پر سر و صدای کارکنان کاخ سفید توسط ترامپ از کار برکنار و بنا به گفته رسانه‌ها مجبور به استعفا شد.


سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید بعد از انتشار خبر استعفای اوماروسا اعلام کرد که وی به خاطر یافتن یک موقعیت شغلی بهتر دفتر رئیس‌جمهور آمریکا را ترک کرده است. برخی نقل قول‌ها نیز می‌گویند چون وی سیاه‌پوست است، به خاطر مواضع نژادپرستانه ترامپ نتوانسته به کار در کاخ سفید ادامه دهد.


رابطه وی با ترامپ به سال‌ها قبل‌تر از ورودی وی به دنیای سیاست بر می‌گردد. اوماروسا سال 2004 در برنامه‌ای با اجرای دونالد ترامپ در شبکه ان‌بی‌سی وارد تلویزیون شد.


انتهای پیام/4077


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته