دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1397 - 06:20
سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به آنا خبر داد:

طراحی ساز و کار جدید برای اجرای طرح هبه در پایتخت

سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ساماندهی اجرای طرح هبه خبر داد و گفت: در طرح جدید شهروندان به طور مشخص از سرنوشت اقلامی که برای نیازمندان هبه کرده‌اند، مطلع می‌شوند.
کد خبر : 302942

اکبر نعمتی‌بزدی، در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص اجرای طرح هبه توضیح داد: در طرح قبلی هبه، شهروندان وسایل مستعمل یا بلااستفاده خود را از طریق سامانه 137 در اختیار پیمانکار شهرداری تهران قرار می‌دادند، و پیمانکار نیز این وسایل را پس از تعمیر در اختیار نیازمندان قرار می‌داد.


وی اضافه کرد: مشکلی که در طرح قبلی وجود داشت، این بود که شهروندان از سرنوشت وسایلی اهدایی در طرح هبه بی‌اطّلاع بودند و نظارت صحیحی هم بر اجرای آن وجود نداشت.


سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: در طرح جدید، سامانه ویژه‌ای طراحی شده است که پس از دریافت وسایل از شهروندان، پیامکی مبنی بر صورتجلسه اقلام دریافتی ارسال خواهد شد و در مراحل بعدی نیز شهروند از سرنوشت وسایل اهدایی مطلع خواهد شد.


نعمتی‌یزدی گفت: این طرح موجب خواهد شد تا مشارکت شهروندان در طرح هبه افزایش یابد و افراد بتوانند به‌راحتی وسایل مستعمل خود را به دست نیازمندان برسانند.


انتهای پیام/4009/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته