دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1397 - 09:11

معاون امور هنری به دیدار امیراشرف آریان‌پور رفت

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با امیراشرف آریان‌پور موسیقیدان، پژوهشگر و نویسنده دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 302918

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اله یاری فومنی؛ مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل امیراشرف آریان‌پور با این موسیقیدان و پژوهشگر و نویسنده موسیقی دیدار کردند.


امیراشرف آریان‌پور که از دانش‌آموختگان قدیمی هنرستان موسیقی است، در این دیدار با بیان خاطرات و تجربه‌های خود در موسیقی گفت: من عاشق ایرانم و دوست دارم که کشورم پیشرفت کند. هنرمندان و اهالی موسیقی برای جامعه و کشور خود فعالیت می‌کنند و ضرورت دارد که موسیقی مورد توجه قرار گیرد.


آریان‌پور همچنین بر تقویت و توسعه برنامه‌های هنری و موسیقی تأکید کرد و گفت: توسعه برنامه‌های هنری و موسیقی برای جامعه و جوانان مؤثر است.


در این دیدار سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری در این دیدار گفت: امیراشرف آریان‌پور از سرمایه‌های فرهنگی، هنری کشور است که آثار و نوشته‌های ارزشمندی در زمینه موسیقی دارد. آریان‌پور و هنرمندانی که جایگاه مهم و تأثیرگذاری در هنر دارند و از هنرستان آمده‌اند، نقش و تأثیر هنرستان‌ها را در هنر ایران در چند دهه گذشته نشان می‌دهد.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته