دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1394 - 09:06

سرمربی تیم ملی تکواندو: هنوز در اول راه هستیم/ به دنبال ارزیابی تکاوندوکاران بودیم

تیم ‌ملی تکواندوی ایران با حضور 11 تکواندوکار با سه مدال به کار خود در تورنمنت آزاد کره جنوبی پایان داد.
کد خبر : 30291

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بیژن مقانلو درباره سطح مسابقات اوپن گفت: مسابقات اوپن کره جنوبی دارای گرید 2 بود و هیچ محدودیتی درباره تعداد شرکت‌کنندگان نداشت سطح این مسابقات بالا بود و میزبان به دلیل نبود محدودیت با نفرات زیادی در اوزان مختلف شرکت کرد. از دانشگاه‌های مختلف کره تکواندوکاران بسیاری در مسابقات حضور داشتند و با توجه به حضور متعدد قهرمانان کره‌ای بیشتر مدال‌ها به آنها رسید. این مسابقات رده‌بندی تیمی هم نداشت.
وی درباره عملکرد ملی‌پوشان ایران گفت: بیشتر تکواندوکاران ما در دور چهارم و پای سکوی و در راند طلایی نتیجه‌ را واگذار کردند و از گردونه ر‌قا‌بت‌ها خارج شدند. با توجه به حضور بازیکنان کم تجربه‌تر و حضور نداشتن ملی‌پوشان رنکینگ دار، از نتیجه‌ها راضی هستم. برخی از تکواندوکاران ما در تورنمنتی در سطح اوپن کره شرکت نکرده بودند، اما نتیجه‌ قابل قبولی کسب کردند. بیشتر سعی داشتیم که بازیکنان را ارزیابی کنیم. امیدوارم تکواندوکاران با کسب تجربه در آینده برای تیم ایران موثر باشند.
سرمربی تیم ملی تکواندو ا‌دا‌مه‌ داد: بسیاری از قهرمانان جهان و المپیک برای کسب امتیاز و بهبود رنکینگ در تورنمنت‌های آزاد شرکت می‌کنند. در اوپن کره هم شاهد بودیم که چند تن از قهرمانان به نام از کسب مدال باز ماندند.
مقانلو درباره مصدومیت مردانی و اسبقی گفت: با توجه به آسیب‌دیدگی‌ سجاد مردانی و بهنام اسبقی، امکان کسب چهار سهمیه المپیک سخت شده است. امیدوارم مصدومیت هر دو ملی‌پوش بر طرف شود تا بتوانند در گرندپریکس‌‌ها شرکت کنند.
سرمربی تیم ‌ملی تکواندو در پایان گفت: هنوز در اول راه هستیم و باید خیلی تلاش کنیم. از اول گرند‌پریکس‌ها شروع مجددی باید داشته باشیم. برای اینکه نتایج مطلوبی بگیریم باید تلاش زیادی کنیم. اردوهای تیم ‌ملی تکواندو بعد از بازگشتمان از کره از جمعه هفته‌ جاری آغاز می‌شود و تا گرند‌پریکس ا‌د‌ا‌مه‌ دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته