دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1397 - 00:05
یاران مهربان/ ۲۸

هرکول خانم بیست درصدی برای کسانی‌ که نمی‌توانند هری‌پاتر بخوانند

«هرکول خانم بیست درصدی» نوشته فریبا کلهر، از کتاب‌های خواندنی برای علاقه‌مندان به داستان‌های پرسحر و جادوست.
کد خبر : 302819

به گزارش خبرنگار ادبیات و کتاب خبرگراری آنا، اگرچه «هرکول خانم بیست درصدی»، کتابی با ژانر فانتزی است، اما این اثر از رمان‌های ویژه قشر نوجوان است که برای بزرگسالان نیز جالب و خواندنی خواهد بود.


این کتاب داستانی عجیب، غریب و خواندنی که پر از سحر و جادو و طلسم و جادوگر و ماجراهای گوناگون است را دربر می‌گیرد. اگرچه هرکول خانم بیست درصدی قصه‌ای کودکانه دارد، اما در فضایی متفاوت روایت می‌شود و دنیایی نو و غیرعادی را پیش چشم مخاطبانش به تصویر می‌کشد.


هرکول‌ خانم بیست‌ درصدی، بزرگ‌ترین علامت سؤال دنیا است. زنی که از هر عضو بدنش فقط بیست درصد باقی مانده! کپه‌ای گوشت و رگ و ریشه و عضله که اسمش نیستا است و می‌تواند با تصویرسازی کاری کند هر کسی او را می‌بیند کامل و بی‌عیب و نقص ببیند. پروتزهایی خیالی روی همه‌ اندام‌هایش می‌کشد و ای ن‌طوری دیگر کسی نمی‌فهمد یک جادوگر گاززده است.


رمان هرکول‌ خانم بیست‌ درصدی پر از وردهای رقصان، جادوگرهای بی‌جادو و خانه‌های کوتوله‌هایی است که قد می‌کشند و بلند می‌شوند. چاق و پهن می‌شوند و پله‌پله بالا می‌روند. پله‌پله پایین می‌روند.


خواندن این رمان فانتزی به کودکان دبستانی به‌ویژه کلاس سومی‌ها، چهارمی‌ها، پنجمی‌ها و ششمی‌ها توصیه می‌شود که به جادو و جادوگری علاقه دارند و نمی‌توانند رمان‌هایی مثل هری‌پاتر را بخوانند.


هرکول‌ خانم بیست‌ درصدی را فریبا کلهر نوشته و نشر افق با قیمت ۲۴ هزار تومان در قالب ۳۱۳ صفحه چاپ کرده است.


انتهای پیام/4072/4031/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته