دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1397 - 03:20

برگشتن سارق به محل سرقت/ دستگیری گوشی‌قاپ ماهر در شهر ری

رئیس کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به دستگیری یک سارق تلفن همراه در محدوده اطراف حرم، گفت: این سارق که هر بار پس از سرقت دو هفته پنهان می‌شد، پس از حضور در محل سرقت شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر : 302811

میررضا بهرامی در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری، مشغول گشتزنی در محدوده اطراف حرم مطهر بودند که یکی از شهروندان به آنها مراجعه و اعلام کرد که دو هفته پیش یک سارق تلفن همراه او را به زور سرقت کرده و اکنون این سارق در همان محدوده در حال پرسه‌زنی است، اظهار کرد: با توجه به این که احتمال داشت سارق هنوز در محل حضور داشته باشد، بلافاصله ماموران به محلی که مالباخته اشاره میکرد، اعزام شدند که در نتیجه این سارق شناسایی شده و تحت کنترل قرار گرفت.


این مقام انتظامی ادامه داد: پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت و اطمینان از این وی همان سارق است، ماموران او را در موقعیتی مناسب دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.


رئیس کلانتری 172حضرت عبدالعظیم(ع) اضافه کرد: طی بازجویی‌های انجام شده مشخص شد وی یکی از سارقان حرفه‌ای تلفن همراه است و هر بار پس از سرقت دو هفته مخفی شده و پس از آن مجددا به این محله بازگشته و اقدام به سرقت می‌کند.


بهرامی تصریح کرد: با اعترافات متهم، پرونده وی تکمیل شده و با شکایت مال‌باخته در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات پیرامون سرقت‌های دیگر این سارق و همچنین شناسایی همدستانش آغاز شد.


انتهای پیام/4009/4039/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته