دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1397 - 05:58
شهردار منطقه 12 در گفتگو با آنا خبر داد؛

اجرای برنامه‌های فرهنگی در میدان مشق

شهردار منطقه 12 با اشاره به مذاکرات انجام شده با وزارت امور خارجه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در محدوده میدان مشق گفت: این ظرفیت وجود دارد که کنسرت‌های خیابانی در این مکان برگزار شود.
کد خبر : 302793

پیمان محسنی در گفتگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره ادامه روند اجرای برنامه‌های فرهنگی در میدان مشق اظهار کرد: بعد از مشکلاتی که به دنبال حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد، وزارت امور خارجه درهای ورود و خروج را در این مکان به روی عموم بستند.


وی با بیان اینکه سر در باغ ملی هم‌اکنون در طول روز باز است، اضافه کرد: در حال حاضر دانشجویان دانشگاه هنر هم از آنجا رفت و آمد می‌کنند. البته هفته گذشته در جلسه‌ای با مسئولان وزارت امور خارجه قرار شد تا ضلع جنوبی موزه ملی و بخشی از خیابان سی‌تیر را با تمهیدات لازم مثل نگهبان باز نگه داریم.


شهردار منطقه 12 ادامه داد: با این تمهیدات در طول شبانه‌روز شهروندان می‌توانند از این مکان استفاده کنند.


محسنی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی در همین راستا در حال تدوین است، گفت: در نظر داریم با همکاری وزارت امور خارجه و مسئولان موزه اجرای برنامه‌های فرهنگی در این منطقه را از سر بگیریم.


وی در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی لازم برای اجرای کنسرت‌های خیابانی وجود دارد یا خیر، افزود: آمادگی و ظرفیت کامل برای اجرای این کنسرت وجود دارد.


انتهای پیام/4009/4039/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته