دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1397 - 03:58

برنامه بازی‌های آسیایی 2018 قبل از مراسم افتتاحیه

برخی رشته‌های ورزشی در بازی‌های آسیایی جاکارتا قبل از مراسم افتتاحیه برگزار خواهند شد.
کد خبر : 302696

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا از 27 مردادماه در شهر جاکارتا به میزبانی کشور اندونزی برگزار خواهد شد. طبق اعلام برنامه کمیته برگزاری مسابقه‌ها مراسم افتتاحیه این بازی‌های روز 18 آگوست برگزار خواهد شد اما مسابقه چند رشته ورزشی پیش از برگزاری مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود.


محل برگزاری برخی رقابت‌های ورزشی از سوی برگزارکنندگان به دو بخش جاکارتای یک و دو تقسیم شده است که هر کدام شامل چند ورزشگاه و سالن ورزشی است.


برنامه برخی رشته‌ها قبل از افتتاحیه


رقابت‌های بسکتبال پنج نفره یکی از رویدادهای ورزشی است که قبل از افتتاحیه رسمی برگزار خواهد شد. اولین مسابقه روز سه‌شنبه،‌ از ساعت ده صبح به وقت محلی در سالن بسکتبال ورزشی‌ گلورا بانک کارنو (GBK) در سنایان جاکارتا برگزار خواهد شد.


رقابت‌های‌ واترپلو هم قبل از مراسم افتتاحیه برگزار خواهد شد. اولین مسابقه روز 16 آگوست برگزار خواهد شد. تیم بانوان اندونزی در دور مقدماتی ساعت 2:30 بعد‌از‌ظهر با ژاپن روبرو می‌شود.


علاوه بر بسکتبال پنج نفره و واترپلو، برخی رشته‌ها همچون هندبال و ژیمناستیک هم قبل از افتتاحیه بازی‌های آسیایی برگزار خواهند شد. در جاکارتای دو رقابت‌های هندبال روز دوشنبه 13 آگوست برگزار می‌شود و رقابت‌های ژیمناستیک هم 18 مدال طلا به آن اختصاص داده شده قبل از مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/4057




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته