دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«سینماهدهد» در جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان

برنامه تلویزیونی «سینما هدهد» در روزهای برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روانه آنتن شبکه بین المللی هدهد می شود.
کد خبر : 302656

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا،‌ برنامه تلویزیونی «سینما هدهد» از ۹ الی ۱۵ شهریور ماه به طور روزانه به پوشش اخبار و رویدادهای سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌پردازد.


این برنامه ترکیبی که از شبکه هدهد پخش می‌شود، در استودیو با مهمانان مختلف جشنواره گفتگوی مفصلی داشته و در بخش گزارشی آیین‌های افتتاحیه، اختتامیه، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، نمایش فیلم‌ها و سایر رویدادهای جشنواره را پوشش می‌دهد.


آیتم اخبار نیز، روزانه به شرح اخبار جشنواره می‌پردازد و آیتم در حاشیه، که حاشیه‌های ناب جشنواره را پوشش می‌دهد، از جمله بخش‌های این برنامه است.


اجرای سینما هدهد توسط دو مجری و یک گزارشگر انجام می‌شود.


برنامه تلویزیونی «سینماهدهد» برای دومین دوره متوالی است که به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌پردازد و سال گذشته با تولید ۷۰ دقیقه برنامه به صورت روزانه، طولانی‌ترین برنامه جشنواره بود.


سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4073


انتهای پیام/

برچسب ها: اصفهان جشنواره
ارسال نظر
هلدینگ شایسته