دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1397 - 09:55

برگزاری مسابقۀ ادبی و هنری ویژه مبتلایان به بیماری‌های خاص

مسابقۀ ادبی و هنری ویژه مبتلایان به بیماری‌های خاص در بخش‌های داستان‌نویسی، شعر، عکاسی، نقاشی و طراحی از سوی بنیاد امور بیماری‌های خاص برگزار می‌شود.
کد خبر : 302600

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، از آنجایی‌که بنیاد امور بیماری‌های خاص علاوه بر گسترش فرهنگ پیشگیری از بیماری‌ها، خود را موظف می‌داند تا در زمینه مواجهه با مشکلات و افزایش توان و یافتن راهکارهایی عملی برای تحمل مشکلات و دردها به بیماران سخت و خانوادهای‌شان کمک کند، در نظر دارد تا با برگزاری مسابقه‌ای برای گروه سنی 7 تا 12 سال با عنوان «قصه یک روز خاص» در زمینه داستان‌نویسی، سرودن شعر، عکاسی، نقاشی یا طراحی توسط مبتلایان به بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج و نزدیکانشان تجربیات سخت این دسته افراد را جمع‌آوری و از طرق مختلف منتشر کند تا مورد استفاده سایر افرادی با شرایط مشابه قرار گیرد.


عنوان این مسابقه «قصه یک روز خاص» است که در آن هنرمند، داستانی واقعی از زندگی خود یا نزدیکانی که مبتلا به یکی از بیماری‌های خاص است را در قالب‌های مشخص شده به کلمه یا تصویر تبدیل می‌کند؛ بیانِ نمایی از تجربیات تلخ و شیرینی که یک بیمار ممکن است با آن مواجه شود.


علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را از 17 مرداد تا حداکثر اول مهر 1397 به دبیرخانه این مسابقه به آدرس: تهران، بزرگراه صدر (غرب به شرق)، خروجی بلوار کاوه شمال، خیابان بهارجنوبی، نبش کوچه سعید شرقی، پلاک 2 با تلفن‌های تماس: 22783465 (021)، 22783467 (021) نمابر: 22765423 (021) و ایمیل cffsd@ymail.com ارسال کنند.


جایزۀ ویژۀ این مسابقه موسوم‌به «درخت بلورین خاص» به سه‌نفر برگزیدۀ اول هر رشته اهداء شده و در کنار آن به نفرات اول تا سوم هر رشته یک سکۀ کامل، نیم سکه و ربع سکۀ بهار آزادی اهداء خواهد شد.


آثار ارسال شده به این مسابقه در قالب کتابی به نام «قصه یک روز خاص» منتشر و علاوه بر شرکت‌کنندگان، در اختیار بیماران خاص نیز قرار داده خواهد شد.


شرایط شرکت در این مسابقه به صورت مبسوط در سایت بنیاد امور بیماری های خاص به آدرس www.cffsd.org منتشر شده است.



انتهای پیام/4009/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته