دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1397 - 09:27
مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد بزرگسالان در گفتگو با آنا:

انتخاب علیرضا کریمی با در نظر گرفتن همه جوانب بود/ شانس کسب مدال برای همه ملی‌پوشان

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد بزرگسالان و امید گفت: با در نظر گرفتن تمامی جوانب علیرضا کریمی را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا انتخاب کردیم چرا که شانس او برای کسب مدال بیشتر از همه بود.
کد خبر : 302564

مجید ترکان در گفتگو با خبرنگار ‌گروه ورزشی خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت آزادکاران برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: اردوهای سخت و طاقت‌فرسا را برای آزادکاران برگزار کردیم تا با آمادگی کامل در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کنند. در حال حاضر ملی‌پوشان در حال پشت سرگذاشتن روزهای پایانی اردوی خود هستند و همه‌ چیز خیلی خوب پیش می‌رود.


وی عنوان کرد:‌‌ ما در این بازی‌ها در 6 وزن به میدان می‌رویم و همه تلاش خودمان را به کار می‌گیریم که در تمامی اوزان به مدال خوش رنگ طلا برسیم. همانطور که می‌دانید کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی اهمیت زیادی در رنکینگ ورزش ایران دارد و ما هم تنها به کسب مدال فکر می‌کنیم.


مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در خصوص برخی انتقادات در مورد انتخاب علیرضا کریمی به عنوان آزادکار وزن 97 کیلوگرم خاطرنشان کرد: ما به تمام منتقدان احترام می‌گذاریم اما مطمئن باشید این تصمیم با خرد جمعی و در نظر گرفتن همه جوانب بوده است. یکی از مواردی که ما خیلی به آن توجه کردیم توان ملی‌پوشان برای کسب مدال بود از همین روی شورای فنی و اعضای کادر فنی با بررسی عملکرد آزادکاران در تورنمنت‌های مختلف از جمله گرجستان و ترکیه به این نتیجه رسیدند که علیرضا کریمی می‌تواند بهترین گزینه باشد.


مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در مورد پیش‌بینی‌اش از تعداد کسب مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: نمی‌توانیم این رقابت‌ها را پیش‌بینی کنیم اما مطمئن باشید در تمامی اوزان ملی‌پوشان ما تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند و با دست‌پر به ایران برگردند.‌ ما برای هر 6 ملی‌پوش شانس کسب مدال قائل هستیم اما با این حال رقبای سرسخت و توانمندی هم پیش‌رو داریم.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته