دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لحظه خداحافظی پدر و پسر سریال عنقا + فیلم

در سریال «پدر» به طراحی و نویسندگی حامد عنقا که این روزها از شبکه دو سیما پخش می شود، با درگذشت حامد تهرانی، داستان سریال به لحظات عاطفی‌تری نزدیک شده است.
کد خبر : 302539

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری آنا، سریال «پدر» با طراحی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی که از شبکه دو سیما در حال پخش است، به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیون مورد استقبال مخاطبان قرار دارد.


این سریال که قسمت‌های میانی خود را پشت سر می‌گذارد، به بخش‌های مهیج و عاطفی داستان رسیده است و مخاطبان در انتظار ادامه داستان هستند.


در ادامه بخشی از لحظه خداحافظی مهدی سلطانی و سینا مهراد که در نقش‌های علی و حامد تهرانی ایفای نقش کردند را می‌بینید:






مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رئیسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ریحانه پارسا، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سیدحسام میثاق و بیژن امکانیان از بازیگران سریال «پدر» هستند که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند.


سریال «پدر» ماجرای حامد، پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند…».


روایت عاشق شدن یک مرد جوان است که به خاطر اعتقادات مذهبی و باورهای پدرش در دوراهی سختی قرار می‌گیرد.


برخی از عوامل اصلی این سریال عبارتند از طراح، نویسنده و تهیه‌کننده: حامد عنقا، کارگردان: بهرنگ توفیقی، همکار نویسنده: سید حسین امیرجهانی، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، تدوین: امیرشیبان خاقانی، موسیقی: ستار اورکی، دستیار اول کارگردان: مجید مافی و تصویربردار: سامان عمارفطرت.


انتهای پیام/4072/4073/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته