دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«دیدار» ترسناک یک فیلمساز هندی در هالیوود + تصاویر و ویدئو (تریلر)

تریلر فیلم ترسناک «دیدار» به کارگردانی ام. نایت شامالان منتشر شد.
کد خبر : 30253

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم «دیدار» (The Visit) به کارگردانی ام. نایت شامالان ماه آینده به پرده سینما می‌رسد. ام. نایت شامالان، فیلمساز هندی مقیم آمریکا با اولین فیلم ترسناک خود «حس ششم» با بازی بروس ویلیس و هیلی جوئل اوزمنت توانست علاوه بر جلب توجه تماشاگر عام تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیزد. فیلم‌های ترسناک بعدی او «ناشکستنی»، «نشانه‌ها» و «دهکده» کمابیش موفق بودند اما وی به تدریج با فیلم‌هایی مانند «بانو در آب»، «اتفاق» و «بعد از زمین» که با برخورد سرد و حتی تمسخر منتقدان و تماشاگران روبرو شدند، روز به روز از مسیر اقبال عمومی و ارزش‌های هنری فاصله گرفت.



ام. نایت شامالان قصد دارد با فیلم کمدی ترسناک تازه‌اش «دیدار» که هیچ بازیگر مشهوری ندارد، بخت خود را در این عرصه بار دیگر بیازماید و به موفقیت این فیلم که با درجه‌بندی PG-13 به روی پرده می‌رود، امید بسته است.



در فیلم دیدار، مادری که با دو فرزندش به دیدار پدر و مادر پیر خود در مکانی سرد و دور افتاده رفته است، متوجه مسائل ناخوشایند و ترسناکی می شود که کل خانواده را لحظه به لحظه به نابودی نزدیک می‌کند. کاترین هاهن، اد اوکزنبولد، الیویا دیانگ و پیتر مک‌رابی از جمله بازیگران این فیلم هستند.



فیلم «دیدار» قرار است از روز 11 سپتامبر (20 شهریور) در آمریکا اکران بگیرد.


تریلر فیلم «دیدار» را در لینک ذیل می‌توانید تماشا کنید.







تریلر «دیدار» فرمت: MP4 حجم: 7.2 مگابایت



گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: دیدار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته