دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توقف کیف‌قاپان جنت‌آباد با شلیک هوایی پلیس

رئیس کلانتری 138 جنت‌آباد تهران بزرگ با اشاره به دستگیری دو سارق کیف قاپ در غرب تهران، گفت: با انهدام این باند، 20 فقره سرقت کشف شد. 
کد خبر : 302493

سعید لشینی در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به شکایت تعدادی از شهروندان ساکن محدوده جنت‌آباد و اطراف آن در خصوص کیف‌قاپی و سرقت گوشی‌های تلفن همراه که به تشکیل پرونده در کلانتری منجر شد، اظهار کرد: به دنبال اعلام این موضوع تیمی از ماموران برای شناسایی متهم یا متهمان وارد عمل شدند.


وی افزود: در بررسی‌های انجام شده از مال‌باختگان و شاهدان سرقت، مشخص شد که تمامی سرقت‌های از سوی دو موتورسوار انجام می‌شود که با به دست آمدن مشخصات ظاهری متهمان و موتورسیکلت‌شان، اقدامات برای دستگیری متهمان آغاز شد.


کلانتر محله جنت‌آباد، اضافه کرد: این اقدامات ادامه داشت تا این که ماموران یکی از گشت‌های انتظامی این کلانتری متهمان را در حال پرسه‌زنی در یکی از خیابان‌های اصلی مشاهده و به تعقیب آنها پرداخت.


لشینی تصریح کرد: متهمان که خودروی پلیس را مشاهده کردند، بلافاصله از محل گریختند اما تعقیب آنها زیاد طول نکشید و در نهایت با شلیک هوایی ماموران مجبور به توقف و تسلیم شدند.


این مقام انتظامی، بیان کرد: متهمان پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر کیف‌قاپی و گوشی‌قاپی، اعتراف کردند و همچنین به 20 فقره کیف‌قاپی طی چند روز گذشته اقرار کردند.


وی ادامه داد: از سوی دیگر، پنج نفر از مال‌باختگان با تلاش پلیس شناسایی و ضمن حضور در کلانتری از سارقان شکایت کردند. به این ترتیب، هر دو متهم پس از تکمیل پرونده با شکایت مال‌باختگان راهی دادسرا شدند.


انتهای پیام/4009/4039/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته