دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1397 - 00:54
هفته سوم لیگ برتر؛

ادامه صدرنشینی پرسپولیس در صورت عبور از آبی‌های خوزستان

پرسپولیس برای باقی ماندن در صدر جدول باید مقابل استقلال خوزستان، پیروزی دیگری را رقم بزند.
کد خبر : 302492

گروه ورزشی خبرگزاری آنا؛ هفته سوم هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز به دیدار استقلال خوزستان می‌رود. این هفته از رقابت‌‌های لیگ به نام هفته خبرنگار نامگذاری شده است.


ماشین‌سازی سپیدرود رشت


سبزپوشان تبریزی در حالی میزبان نماینده شهر رشت هستند که در دو بازی قبلی دو امتیاز گرفتند و حالا می‌خواهند اولین سه امتیاز را در دیداری خانگی دشت کنند. تیم فیروز کریمی در رده دهم جدول قرار گرفته است. یکی از مشکلات ماشین‌سازی این است که نامش گسترش فولاد باقی مانده و هنوز تغییر نکرده است. در سمت مقابل سپیدرود هفته پرتلاطم و پر خبری را پشت‌سر گذاشت. تیم خداداد عزیزی که در هفته اول سه بر صفر برابر سایپا مغلوب شده بود، در گام دوم در خانه 6 بر یک برابر سپاهان شکست خورد تا یکی از تلخ‌ترین نتایج این تیم رقم بخورد. بی‌احترامی هواداران سپیدرود به خداداد با واکنش‌های این مربی همراه شد و داور هم او را به دلیل اعتراض به نحوه قضاوتش اخراج کرد. باید دید تیم شانزدهم جدولی سپیدرود می‌تواند با امتیاز به رشت بازگردد یا سومین شکست این تیم رقم می‌خورد.


سایپا ذوب‌آهن


دو تیم چهارم و ششم جدول با انگیزه کسب سه امتیاز به مصاف هم می‌روند. سایپا میزبان است و به دنبال این است تا شکست سه بر صفر هفته گذشته مقابل پیکان را جبران کند. در سمت مقابل ذوب‌آهن که توانسته چهار امتیاز از دو بازی قبلی جمع کند در خانه حریف نارنجی‌پوش تهرانی به دنبال حداکثر امتیازهای بازی است تا در جمع 4 تیم بالای جدول باقی بماند و امیدوار باشد در پایان هفته سوم در جایگاهی بهتر هم قرار بگیرد. تقابل علی دایی سرمربی سایپا و امید نمازی سرمربی ذوب‌آهن که هر دو مربی تیم ملی بوده‌اند در نوع خود جذاب است.


نساجی مازندرانپارس جنوبی جم


شاگردان جواد نکونام هفته نخست مغلوب ذوب‌آهن شدند اما در گام دوم توانستند در خانه تیم تراکتورسازی یک امتیاز بگیرند و این هفته در ورزشگاه شهید وطنی مقابل هواداران خود به دنبال کسب سه امتیاز هستند. نساجی مازندران پس از سال‌ها، حضور در سطح اول فوتبال ایران را تجربه می‌کند و می‌خواهد اولین سه امتیاز تاریخ لیگ برتر خود را به دست آورد. در سمت مقابل پارس جنوبی که با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان شکست هفته اول مقابل فولاد خوزستان را فراموش کرده و در رده پنجم جدول ایستاده است، می‌خواهد در خارج از خانه سه امتیاز دیگر بگیرد تا در جمع سه تیم بالای جدول قرار بگیرد و ثابت کند کسب عنوان پنجم در فصل گذشته اتفاقی نبوده است.


استقلال خوزستانپرسپولیس


سرخ‌پوشان پایتخت هفته گذشته فولاد دیگر نماینده خوزستان را با سه گل در هم کوبیدند تا با توجه به برتری یک بر صفر هفته اول در خانه پدیده با 6 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرند. شاگردان برانکو این هفته به دنبال هت‌تریک در پیروزی هستند تا با 9 امتیاز صدرنشین بلامنازع جدول رده‌بندی باقی بمانند. در سمت مقابل استقلال خوزستان که در هفته اول توانست برابر ماشین‌سازی یک امتیاز بگیرد در دومین بازی در حالی که میزبان بود مقابل پدیده در وقت‌های اضافه بازنده شد تا در قامت تیمی یک امتیازی به دیدار صدرنشین لیگ برود. روی کاغذ شانس برتری پرسپولیس بیشتر است اما اگر شاگردان داریوش یزدی موفق شوند، صدرنشین جدول را متوقف کنند باعث خوشحالی تیم‌های زیادی می‌شوند.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته