دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1397 - 16:00

جدیدترین آرای کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود را صادر کرد.
کد خبر : 302469

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم مقاومت قرچک و سوهان محمد سیما قم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار و از سوی علی مسعودی، سرپرست تیم سوهان محمد قم تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.


محمد کوهستانی، بازیکن تیم سوهان محمد سیما قم به دلیل درگیری و رفتار غیر ورزشی بازیکن تیم مقابل و رفتار زننده با تماشاگران که منجر به اخراجش شد، به سه جلسه محرومیت و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد( این رای قابل تجدید نظر است)


همچنین حمیدرضا پورجاوید، بازیکن تیم مقاومت قرچک به دلیل درگیری با بازیکن تیم مقابل و رفتار غیر ورزشی که منجر به اخراجش شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


جعفر عابدی، مسئول رسانه‌ای تیم سوهان محمد سیما قم به دلیل رفتار غیر ورزشی با نماینده فدراسیون به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


رسول قلی‌زاده، مدیرعامل تیم سوهان محمد سیما قم به دلیل رفتار غیر ورزشی و اهانت به نماینده فدراسیون به توبیخ کتبی محکوم شد.


تیم مقاومت قرچک به دلیل جلوگیری از خروج بازیکنان اخراجی از سوی تماشاگران که سبب وقفه در ادامه مسابقه شد، به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


کلیه آرای فوق قطعی است.


کمیته انضباطی رای خود را درباره عظیم گوک- بازیکن تیم ملوان بندر انزلی به شرح زیر اعلام کرد:


با توجه به درخواست باشگاه ملوان بندر انزلی مبنی بر بخشش عظیم گوک- بازیکن تیم ملوان بندرانزلی، کمیته انضباطی اعلام کرد پس از پرداخت جریمه نقدی و در صورت تحمل یک جلسه محرومیت انضباطی باقیمانده، از تاریخ صدور این رای به مدت 6 ماه این بازیکن به حالت تعلیق در آمد و وی می‌تواند از تاریخ16/5/97 تیم خود را همراهی کند. چنانچه در ایام تعلیق مرتکب تخلف دیگری شود، ضمن اعمال اشد تنبیه از قرار تعلیق محرومیت موضوع این دادنامه رفع اثر و به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته