دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1394 - 16:57

اختصاص 800 میلیارد ریال برای بازسازی 7 اردوگاه زندانیان

با تصویب هیات وزیران، مبلغ 800 میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام عملیات بازسازی، بهسازی و ایمن سازی هفت اردوگاه زندانیان در اختیار سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور قرار می‌گیرد.
کد خبر : 30234

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، متن مصوبه هیات وزیران بدین شرح است:


1- مبلغ 800 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای، از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع بند (م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) - مصوب 1393- برای تکمیل و اتمام عملیات بازسازی، بهسازی و ایمن‌سازی هفت اردوگاه زندانیان، موضوع ماده (42) قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق موادی به آن - مصوب 1376- و به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث غیر مترقبه، در اختیار سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.


2- سازمان یادشده موظف است گزارش نحوه هزینه کرد اعتبار مذکور را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارایه نماید.


اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری این مصوبه را در 22 تیر 1394 برای اجرا به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت دادگستری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته