دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1397 - 11:18
در مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی صورت می‌گیرد؛

پاسخگویی به داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

ارائه خدمات مشاوره و هدایت تحصیلی با ثبت‌ نام بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دانشگاهی دامغان آغاز شده است.
کد خبر : 302324

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دامغان، در مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی با حضور مشاوران خبره و مجرب تلاش شده، دانش‌آموزان دامغانی در همه زیرگروه‌‌های آموزشی، علوم‌ریاضی، علوم‌تجربی و علوم‌انسانی با 84 رشته گرایش‌ مصوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در 6 دانشکده­ مستقل آشنا شوند.


طبق تفاهم منعقده با اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان و به دنبال برگزاری همایش هدایت‌تحصیلی، دانشکده‌های علوم فنی و مهندسی، حقوق، علوم‌پایه، علوم‌زیستی علوم‌کشاورزی و صنایع‌غذایی و داروسازی با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده­ بازدید دانش‌آموزان و والدین آنان هستند.



مراجعان می‌توانند از فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی و خدماتی واحد دامغان و بویژه آزمایشگاه­ و کارگاه‌های مدرن و مجهز بازدید کنند.


بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌ شده، مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی واحد دامغان به نشانی خیابان فرهنگ آمادگی کامل دارد با خدمات مشاوره و راهنمایی، ورود به دانشگاه در زمینهٔ انتخاب رشته، تکمیل پرسشنامه‌های مربوطه و راهنمایی در زمینه انتخاب رشته مناسب را از طریق حضور کارشناسان تسهیل کند.


اداره روابط‌عمومی واحد دامغان از راه­‌‌اندازی مرکز ثبت‌نام و انتخاب واحد در سطح شهر دامغان در چند روز آینده نیز خبر داده تا داوطلبان در کمترین زمان ممکن و بدون مراجعه بتوانند ثبت ­‌نام کنند.


4062/انتهای پیام


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته