دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1397 - 03:58
دبیر فدراسیون والیبال:

جایگاه والیبال ساحلی را ارتقا دهیم

دبیر فدراسیون والیبال گفت: در والیبال ساحلی باید جایگاه خودمان را ارتقا دهیم و به سمت پیشرفت در این رشته ورزشی گام برداریم.
کد خبر : 302273

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون والیبال، امیرحسین منظمی در حاشیه برگزاری مسابقه‌های نوجوانان ساحلی قهرمانی کشور، با بیان اینکه برگزاری این رقابت‌ها در رده‌های پایه از یکی از اهداف فدراسیون والیبال بوده است، عنوان کرد: فدراسیون والیبال نگاه ویژه‌ای به رقابت‌های رده‌های سنی دارد و قطعا برگزاری این مسابقات به آینده والیبال ساحلی کمک خواهد کرد.


دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: استعدادیاب‌های سازمان ساحلی در محل برگزاری رقابت‌های مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند و قطعا از نفرات برگزیده در اردوهای استعدادیابی استفاده خواهند کرد.


منظمی با اشاره به سیاست‌های کلی فدراسیون در بخش والیبال ساحلی، افزود: در والیبال ساحلی باید جایگاه خودمان را ارتقا دهیم و با شرکت در تورهای تک‌ستاره به سمت پیشرفت در این بخش گام برداریم.


وی خاطرنشان کرد: با شرکت تیم‌های ملی الف و ب ایران در تورهای تک ستاره می‌توانیم روند رو به رشدی داشته باشیم تا با کسب امتیاز در آینده تیم‌های ملی ما بتوانند در تورهای جهانی دوستاره و سه ستاره شرکت کنند.


دبیر فدراسیون والیبال با اعلام اینکه در مهرماه سال جاری، ایران میزبان سه رویداد جهانی در بخش والیبال ساحلی بوده است، تصریح کرد: این اولین بار است که سه تور جهانی در یک ماه در کشورمان برگزار می‌شود، استان‌های گلستان، مازندران و گیلان میزبان این سه تور جهانی خواهند بود که میزبانی این تورها به رشد این رشته ورزشی کمک خواهد کرد.


منظمی در پایان اظهار کرد: با شهرداری تهران و چندین شهرداری کلانشهر مذاکراتی را داشتیم تا از پتانسیل آنها در زمینه سخت‌افزاری والیبال ساحلی استفاده کنیم.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته