دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چارلی و کارخانه شکلات‌سازی تا اول شهریور تمدید شد

اجرای  نمایش چارلی و کارخانه شکلات‌سازی به کارگردانی فریبا دلیری که این روزها با استقبال گسترده تماشاگران در تالار هنر روی صحنه است، تمدید شد.
کد خبر : 302152

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، نمایش چارلی و کارخانه شکلات‌سازی که بر اساس قصه‌ای از رولد دال توسط فریبا دلیری و هادی حسنعلی نوشته شده و در بخش میهمان جشنواره نمایش‌های عروسکی تهران مبارک نیز حضور دارد، تا اول شهریورماه و روز اول جشنواره به اجرای خود در ساعت 20:15 ادامه خواهد داد.


بازیگران این نمایش زنده عروسکی آرش صادقیان حقیقی، آرین ناصری مهر، شیرین کاشفی، محمود صامت، محیا نمازی، امیر رضا جدیدی، پدرام زنجانی، هلیا نصراللهی، محمد رضا اصغری و سورنا نجفی هستند.


بازی‌دهندگان عروسک مهبد فیضی، آوا ناصری مهر، احسان سامانی‌منش و پیرایه پیروزنیا و بازیگران افتخاری این اثر جذاب نوید فرحمرزی، روشنک کریمی، مینووش رحیمیان و امیر محمد انصافی هستند که در بخش‌های تصویری با گروه همراهی می‌کنند.


طراحی صحنه این نمایش را مهدی نیک‌روش، ساخت دکور را امیرعباس کبوتر‌صحرایی، طراحی و ساخت تصاویر را رامین بهادری، طراحی و ساخت عروسک و لباس اومپاها و آکسسوار را شیدا صفوی، طراحی لباس را فاطمه نمازی، طراح حرکت را مهبد فیضی و طراحی گریم را فریبا دلیری بر عهده دارند.


سعید ناصری مهر نیز مدیر تولید این نمایش، پونه عسگرخانی نیز دستیار کارگردان، بازی‌گردان کودکان آرین ناصری‌مهر و مدیران صحنه احسان سامانی‌منش و مهرنوش دلیری هستند.


حمیدرضا شجاعی آهنگسازی را بر عهده دارد و پانیذ شهرستانی و حمیدرضا شجاعی ترانه‌هایی که توسط هادی حسنعلی سروده شده را می‌خوانند.


از دیگر عوامل این اثر نمایشی، عکاس سهیل دلیری، طراح پوستر و بروشور محمدحسین توکلی، طراح نور علی اشرف‌سماعی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای زهرا شایان‌فر، تبلیغات فضای مجازی آرش صادقیان‌حقیقی و رامین بهادری، ضبط تصاویر در استودیو سهیل و ساخت ماکت صحنه پیرایه پیروزنیا هستند.


نمایش چارلی و کارخانه شکلات‌سازی هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت 20:15 در تالار هنر واقع در ‏‎خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده اجرا می‌شود.


انتهای پیام/4072/۴۰۳۱/


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته