دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1397 - 01:40
مهدی هاشمی‌نسب:

نساجی مدعی سقوط نیست/ مقابل پارس جنوبی شخصیت تیم‌مان را نشان می‌دهیم

مربی تیم نساجی مازندران گفت: برای آنکه ثابت کنیم مدعی سقوط نیستیم و شخصیت بالای تیم‌مان را نشان دهیم این هفته پارس جنوبی جم را شکست می‌دهیم.
کد خبر : 302090

مهدی هاشمی‌نسب در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه نساجی روند رو به رشدی را در هفته دوم نسبت به هفته اول طی کرد و این انتظار را می‌توان داشت که در هفته سوم سیر صعودی‌اش ادامه پیدا کند، گفت: بدون تردید هدف ما ارائه بازی‌های بهتر است و در این هفته بهتر از قبل هم بازی خواهیم کرد. تنها کیفیت کافی نیست و باید از این هفته برنده باشیم تا بتوانیم توانایی‌های‌مان را اثبات کنیم.


وی افزود: تیم ما لیگ یک آزادگان بود و این فصل به لیگ برتر آمده است. تنها می‌توانستیم هفت بازیکن جذب کنیم که این کار را به سختی انجام دادیم ولی چند نفر از این بازیکن‌ها هم با مشکل مصدومیت مواجه شدند و آمادگی بازی را ندارند. با این وجود همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در هیچ بازی، بازنده نباشیم و به حداکثر امتیازها دست پیدا کنیم.


مربی تیم نساجی مازندران خاطرنشان کرد: هنوز فهرست ما برای لیگ هجدهم تکمیل نشده است و به دنبال جذب بازیکنان دیگری هستیم. البته ما خواهان بازیکن باکیفیت هستیم و نمی‌خواهیم چشم‌بسته این کار را انجام دهیم. با توجه به اینکه فهرست لیگ برتری‌مان هم پر است، به دنبال آوردن بازیکنان خارجی هستیم.


وی در خصوص اینکه بازیکن خارجی مدنظر کادرفنی تیم قرار گرفته است یا خیر، اظهار کرد: ما فیلم 10 بازیکن خارجی را دیده‌ایم که از کشورهای مختلف از جمله برزیل و اسپانیا بوده‌اند. بیشتر آنها کیفیت لازم را نداشتند و ما بقی هم شرایطی را داشتند که با باشگاه نساجی همخوانی نداشت. مبلغ قرارداد بالا بود و سقف بودجه باشگاه ما کاملا مشخص است. عجله‌ای برای جذب بازیکنان خارجی نداریم چون متکی به ستاره و بازیکن خارجی نیستیم. معتقد هستیم که در تیم باید بازیکنانی بازی کنند که همه توان‌شان را برای موفقیت نساجی بگذارند و این موضوع در حال حاضر در تیم انجام می‌شود. اگر مشکل گلزنی داریم هم این موضوع هم با هماهنگ‌شدن بازیکنان تیم به مرور حل می‌شود.


هاشمی‌نسب در مورد اینکه محمدصادق بارانی اعلام کرده وضعیت قراردادش با تیم نساجی مشخص نیست و احتمال جدایی‌اش وجود دارد، بیان کرد: این بازیکن با تیم تمرین می‌کند و با ما قرارداد بسته است. حرفی در مورد جدایی‌اش نشنیدم و نظر قطعی در خصوص او را جواد نکونام سرمربی تیم می‌دهد. در بازی با تراکتورسازی هم به زمین آمد و 15 دقیقه برای نساجی بازی کرد.


وی درباره دیدار نساجی با تیم پارس جنوبی جم در هفته سوم لیگ برتر گفت: ما در این دیدار میزبان هستیم اما بازی راحتی نداریم. بازی با پارس جنوبی که از کادرفنی بسیار خوبی بهره می‌برد و در راس این کادر مهدی تارتار وجود دارد، دشوارتر از دو دیدار اول ما مقابل ذوب‌آهن و تراکتورسازی خواهد بود. تیم تارتار جنگنده و محکم بازی می‌کند و با توجه به ارائه بازی فیزیکی‌اش ما کار بسیار سختی پیش‌رو داریم. با این حال همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا از دو هفته ابتدایی بهتر بازی کنیم.


مربی تیم نساجی مازندران در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی تیمش مقابل پارس جنوبی چیست، تصریح کرد: قطعا به دنبال این خواهیم بود تا اولین سه امتیازمان را در این فصل بگیریم. در هفته‌های قبلی کمی شرایط تاکتیکی تیم به دلیل ناهماهنگی و عدم شناخت کافی بازیکنان از همدیگر مساعد نبود اما این هفته نساجی متفاوتی را خواهید دید. بازیکنان ما نیازی ندارند تا 80 درصد آماده باشند. اگر 60 درصد آمادگی‌شان را هم نشان دهند بدون شک برنده می‌شوند.


هاشمی‌نسب در مورد اینکه معمولا نگاه به تیم‌های لیگ یکی در لیگ برتر، حضور این تیم‌ها در میان نامزدهای سقوط است، تاکید کرد: هر تیمی می‌تواند هر نگاهی که دوست دارد به تیم ما داشته باشد. ما باید به خودمان شخصیت بدهیم و مقابل حریفان حرفی برای گفتن داشته باشیم. این هفته با پیروزی برابر پارس جنوبی ثابت می‌کنیم مدعی سقوط نیستیم.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته