دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1397 - 10:51

الهه احمدی شانس اول پرچمداری ایران در جاکارتا

بعد از مصدومیت کیمیا علیزاده و نگاه حمایتی وزارت ورزش و جوانان از بانوان، به احتمال فراوان پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا الهه احمدی خواهد بود.
کد خبر : 302054

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کیمیا علیزاده پرچمدار ایران روز یکشنبه در جریان اردوهای تیم ملی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد که ‌پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی و بررسی MRI توسط دکتر رازی مشخص شد که ACL زانوی چپ کیمیا دچار آسیب جدی شده و بر این اساس او قادر به همراهی تیم ملی در بازی‌های آسیایی نیست.


مصدومیت کیمیا تلخ‌ترین خبری بود که اهالی ورزش شنیدند، این دختر نابغه تکواندوی ایران در المپیک ریو موفق به کسب اولین مدال تاریخ بانوان در المپیک ریو شد اما آسیب دیدگی‌های مکرر او و همچنین بیماری عجیبش باعث شد مدتی از میادین دور باشد. بازگشت دوباره کیمیا به میادین و کسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا همه را امیدوار کرده بود که او در بازی‌های آسیایی برای اولین بار بر روی سکو می‌رود. از طرفی دیگر کمیته ملی المپیک هم این دختر نابغه تکواندو را به عنوان پرچمدار این بازی‌ها انتخاب کرد اما مصدومیت بدموقع‌اش همه برنامه‌ها را بهم ریخت.


حالا گمانه‌زنی در مورد پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی زیاد شده است؛ شب گذشته مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان از انتخاب یک بانو خبر داد و در صحبت‌هایش اعلام کرد پرچمدار ایران در این دوره از بازی‌ها از بانوان خواهد بود. با این اظهارنظر همه نگاه‌ها به سمت الهه احمدی رفته است ضمن اینکه مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان هم در فضای مجازی از انتخاب یک مادر قهرمان به عنوان پرچمدار ایران خبر داده است.


البته یکی از اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار آنا از احتمال بالای انتخاب الهه احمدی به عنوان پرچمدار خبر داد.


الهه احمدی قهرمان جهان و کسی که در این سال‌ها در تیراندازی همیشه حرفی برای گفتن داشته است در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم حضور دارد. او در چند سال اخیر علاوه بر اینکه ملی‌پوش تیم ملی تیراندازی است، وظیفه خطیر مادری هم برعهده دارد و در تمرینات تیم ملی با همکاری همسرش و فرزند تازه به دنیا آمده‌اش حضور پیدا می‌کرد؛ احمدی مادر پسری به نام باور است که با حضور او در میادین بین المللی شرکت کرد و برای کسب بهترین نتیجه خودش را باور کرد.


برای پرچمداری ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا علاوه بر کیمیا علیزاده، احسان حدادی و الهه احمدی هم نامزد بودند که البته با اعلام انتخاب یک مادر قهرمان به احتمال زیاد پرچمدار ایران در این بازی‌ها الهه احمدی خواهد بود. امروز قرار است ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک برگزار شود و در مورد انتخاب پرچمدار جدید تصمیم نهایی گرفته شود.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته