دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1397 - 12:10
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز:

مجوز تغییر نام گسترش فولاد به ماشین سازی صادر شد

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: پروانه و مجوز تغییرنام باشگاه گسترش فولاد به ماشین سازی شهریار صادر شده است.
کد خبر : 302043

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال گسترش فولاد که به عنوان یکی از نمایندگان تبریز در لیگ برتر، در این فصل باید با هویت جدید وارد مسابقات می‌شد اما دو هفته ابتدایی لیگ را با نام قبلی شرکت کرد.


اما مسئولان باشگاه گسترش فولاد طی روزهای گذشته اعلام کردند که نام این باشگاه به ماشین‌سازی شهریار تبریز تغییر یافت و قرار است با این نام در لیگ برتر به میدان بروند.


تغییر نام گسترش فولاد به ماشین‌سازی شهریار با مخالفت هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی مواجه شد و جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال این استان در گفتگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد این موضوع گفت: درخواست تغییر نام تیم گسترش فولاد به ماشین‌سازی شهریار تبریز به اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ارسال شده و در حال بررسی است ولی هنوز رسمی نشده و غیرقانونی است.


اما هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در صحبت‌هایی که با خبرنگار ورزشی آنا داشت در مورد ثبت نهایی نام جدید باشگاه گسترش فولاد گفت: درخواست مجوز و پروانه تغییر نام گسترش فولاد به ماشین‌سازی روز 13 مردادماه تایید شده و من امروز این تاییدیه را دریافت کردم.


طبق اعلام مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد این کار نهایی شده و قرار است این تیم با نام جدید در هفته سوم به میدان رود.


نصیرزاده درخصوص وضعیت تیم لیگ یکی ماشین‌سازی نیز تصریح کرد: نام این تیم به درپاد تبریز تغییر یافته و این تصمیم نهایی شده است.


انتهای پیام/4051


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته