دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1397 - 14:45
در گفتگو با آنا اعلام شد؛

مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی رامسر راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر از راه‌اندازی مرکز رشد این واحد دانشگاهی در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر : 302015

علی خلخالی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با تأکید بر لزوم حرکت به سمت فعالیت‌های پژوهشی و کارآفرین اظهار کرد: «مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با مجوزی که از دانشگاه آزاد اسلامی استان دریافت کرده به عنوان یک مرکز رشد اقماری به‌زودی افتتاح می‌شود.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر افزود: «تعدادی هسته فناور نیز آمادگی خود را برای استقرار در این مرکز اعلام کرده‌اند. به طور کلی با توجه به ظرفیت‌های شهر رامسر، اولویت هسته‌های فناور دانشگاه توسعه گردشگری خواهد بود. علاوه بر این حوزه با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه در رشته‌های فنی و مهندسی و هنر، بدیهی است که هسته‌های فناور به این رشته‌ها تمایل داشته باشند.»



وی خاطرنشان کرد: «برای حرکت به سمت کارآفرینی نیز طرحی به معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرکل توسعه کارآفرینی و فناوری دانشگاه مبنی بر اینکه دانشگاه آزاد رامسر به یک دانشگاه کارآفرین تبدیل شود، ارائه شده که منتظر اعلام نظر مسئولان دانشگاه هستیم.»


خلخالی گفت: «تغییر رویکرد آموزشی در دانشگاه مورد توجه است و در این راستا جلسات زیادی برای استادان برگزار شده است. در این جلسات به اعضای هیأت علمی تأکید شده به موضوع کارآفرینی در مطالب و شیوه‌های تدریس‌ توجه ویژه داشته باشند.»


انتهای پیام/4062/4065


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته