دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1397 - 20:11

نصب 100 بنر تبریک روز خبرنگار برای رسانه‌های فعال

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران طی اطلاعیه‌ای از نصب حدود 100 سازه تبلیغاتی برای تبریک روز خبرنگار به صورت اختصاصی و با درج لوگوی رسانه‌های فعال در سطح شهر تهران خبر داد.
کد خبر : 301978

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرنوشت، در اطلاعیه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران آمده است:


«به منظور قدردانی بهتر از همکاران، آشنایی بیشتر مردم با لوگوی رسانه‌های معتبر و با هدف اطلاع‌رسانی به اهالی محلات درخصوص رسانه‌های فعال در محله‌ها و خبرنگارانی که هر روز برای گسترش آگاهی آنها فعالیت می‌کنند، بیش از 65 روزنامه و 30 خبرگزاری معتبر که در حال فعالیت هستند و کادر رسانه‌ای دارند، احصا شده‌اند و تبریکی با درج لوگوی آن‌ها در نزدیک‌ترین سازه موجود به محل استقرار آنها نصب شده است. به طوری که پس از شناسایی نزدیک‌ترین پایه‌های تبلیغاتی به هر رسانه، پیام‌های تبریک با لوگوی آنها خطاب به آن رسانه نصب شده و اگر در نزدیکی رسانه‌ای این پایه‌های تبلیغاتی وجود نداشته از سازه‌های موقت استفاده شده است.


این اطلاعیه می‌افزاید، شهرداری تهران در این طرح به رسانه‌ها با دیدگاه‌های گوناگون توجه کرده و در نزدیکی همه رسانه‌های فعال در عرصه آگاهی رسانی، این طرح اجرا شده است.


نصب پیام تبریک برای رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در رسانه‌ها در چهار بخش؛ روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های پرمخاطب، صدا و سیما و بنرهایی جداگانه با طراحی متفاوت برای شبکه‌های اجتماعی را شامل می‌شود.


هم‌چنین در این اطلاعیه مطرح شده است که تاکنون 55 سازه و عرشه پل به صورت عام برای تبریک روز خبرنگار به رسانه‌های مختلف در سطح شهر اکران شده و تا فردا نزدیک به 50 سازه دیگر نیز به این کار اختصاص می‌یابد.»


انتهای پیام/4038



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب