دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1397 - 19:49
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست به آنا خبر داد؛

پلیس در تعقیب 3 شکارچی قاتل

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با اشاره به درگیری یک محیط‌بان با سه شکارچی متخلف در منطقه راور گفت: این محیط‌بان که هدف گلوله شکارچیان غیرمجاز قرار گرفته و از ناحیه شکم مجروح شد بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر : 301968

جمشید محبت‌خانی در گفتگو با خبرنگار محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت محیط‌بان راوری که ساعاتی پیش در درگیری با شکارچیان غیرمجاز مجروح شده بود، اظهار کرد: متاسفانه این محیط‌بان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و شهید شد، هم‌اکنون نیز نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در حال انتقال پیکر این شهید به پایین هستند.


وی افزود: علی خواجویی ساعاتی قبل در درگیری با سه شکارچی غیرمجاز در ارتفاعات خورند شهرستان راور در استان کرمان مورد اصابت سه گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.


فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست ادامه داد: این سه شکارچی متخلف هنوز شناسایی و دستگیر نشده‌اند اما از آنها موتورسیکلتی برجای مانده که در حال پیگیری و ردیابی آنها هستیم، نیروهای انتظامی شهرستان‌های زرند و راور، یگان تکاور و نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست استان کرمان به منظور تعقیب و دستگیری شکارچیان متخلف به منطقه اعزام شده‌اند.


به گزارش آنا، علی خواجویی محیط‌بان استان کرمان ساعاتی قبل در درگیری بین نیروهای یگان حفاظت محیط زیست راور با متخلفان شکار در ارتفاعات خورند این شهرستان به دلیل اصابت چند گلوله سلاح جنگی به ناحیه شکم دچار جراحت شده بود، این محیط‌بان دارای سه فرزند بود.


انتهای پیام/4009/4044/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
۰
بخاطرحیوان
چراانسانهاهمدیگررا
میکوشندخدایاکجایی
قالیشویی ادیب