دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1397 - 17:44

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از تیپ ۲۷۷ خراسان شمالی و پدافند هوایی منطقه بازدید کرد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ ۲۷۷ نیروی زمینی، از بخش‌های مختلف این یگان و پدافند هوایی منطقه بازدید کرد.
کد خبر : 301919

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی با حضور در تیپ ۲۷۷ نیروی زمینی از بخش‌های مختلف این یگان و پدافند هوایی منطقه بازدید کرد و ضمن دیدار با فرماندهان و کارکنان، وضعیت آمادگی رزمی و توان دفاعی تیپ ۲۷۷ را مورد ارزیابی قرار داد.


وی همچنین در بازدید از تیپ ۲۷۷، تکاوران با اجرای برنامه‌های متنوع رزمی، توان و آمادگی دفاعی خود را به نمایش گذاشتند. ارزیابی میزان توان و آمادگی رزمی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌ الانبیاء( ص) مستقر در منطقه شمال شرق نیز از بخش‌های اصلی بازدید فرمانده کل ارتش بود.


در این بازدید‌ها موضوعات تعالی معنوی و بصیرتی و دغدغه‌های معیشتی کارکنان نیز مورد بررسی قرار گرفت.


فرمانده کل ارتش با حضور در منزل شهید صادق شیبک از شهدای مدافع حرم ارتش به مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها ادای احترام و با پدر این شهید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.


وی همچنین با حضور در مزار شهید شیبک و دیگر شهدا، از خداوند برای شهیدان آرزوی علو درجات و توانایی ادامه راه آن بزرگواران را مسألت کرد.
لازم به ذکر است در این بازدیدها فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شمال شرق وهمچنین جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در منطقه، فرمانده کل ارتش را همراهی ‌کردند.


انتهای پیام/4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته