دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1397 - 15:08
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

شهید بابایی الگوی اخلاق، نظامی‌گری و یک فرمانده ولایت مدار بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با خانواده شهید بابایی از این شهید والامقام به‌عنوان الگوی اخلاق، نظامی‌گری و یک فرمانده ولایت‌مدار یاد کرد.
کد خبر : 301825

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الإسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به همراه دیگر مسئولان این سازمان به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی با فرزندان این شهید والامقام دیدار کرد.


نماینده ولی فقیه در ارتش در این دیدار گفت: سال‌ها قبل اولین باری بود که کتاب «پرواز تا بی‌نهایت» شهیدبابایی را خواندم، به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفته و به گریه افتادم.


وی ادامه داد: پس از خواندن این کتاب متأثر شدم، نخست برای اینکه چرا چنین انسان‌های والامقامی را از دست دادیم و دوم برای اینکه چه‌قدر ما با چنین انسان‌های به خدا رسیده فاصله داریم


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خطاب به فرزندان شهید بابایی با بیان اینکه داشتن پدری چون شهید بابایی خود افتخاری بزرگ است، تصریح کرد: ما خود را مرهون زحمات شهید بابایی و همسر ایشان خانم حکمت می‌دانیم چرا که از دست دادن همسر جوانی چون شهید بابایی و تربیت و بزرگ کردن فرزند در نبود آن بزرگوار کار بسیار سختی بود اما خانم حکمت این مسئولیت را به‌خوبی انجام دادند.


وی خاطرنشان کرد: شهید بابایی الگوی اخلاق، نظامی‌گری و یک فرمانده ولایت‌مدار بود و تفکر ایشان چه در عرصه‌های نظامی و چه در عرصه‌های اخلاقی و مدیریتی یک مسیر تازه‌ای را در فرهنگ ارتش و نیروهای مسلح باز کرد.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: بخش اعظمی از دفاع مقدس مرهون مردان و زنان مقاومی همچون شهید بابایی و همسر مکرم ایشان است و باید خاطرات این الگوهای ماندگار برای نسل جوان بازگو شود.


وی در پایان تأکید کرد: شهید بابایی یکی از پرنورترین ستاره‌های آسمان شهیدان ایران است.


انتهای پیام/4003


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته