دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1397 - 11:52
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح:

موضع اخیر فرماندهان نیروهای مسلح بسیار خوب بوده است/ سیاسیون مقابل دشمن گردن کج نکنند

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن قدرت ما را خوب شناخته و آن‌ها بیش از آن‌چه امروز اظهار نظر می‌کنند، عمق قدرت ما را می‌شناسند‌ و به همین دلیل هم خیلی وحشت دارند. بنابراین موضع اخیر فرماندهان نیروهای مسلح بسیار خوب بوده است.
کد خبر : 301757

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار ابوالفضل شکارچی در حاشیه مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید عباس بابایی در جمع خبرنگاران در رابطه با رزمایش نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز گفت: بهتر است در مورد این رزمایش صحبتی نکنیم و بگذاریم دشمن در خماری باقی بماند.


وی در رابطه با تأمین امنیت تنگه هرمز تأکید کرد: ما ضامن تأمین امنیت این منطقه هستیم و بنا نیست کسی به جز ایران در خصوص امنیت آن حرف بزند. ایران قدرت مسلط این منطقه است و اگر کاری هم در این منطقه انجام می‌دهیم برای امنیت آن است.


معاون فرهنگی و تبلیغاتی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص موضع اخیر علی مطهری در رابطه با عدم دخالت نیروهای نظامی در مسائل سیاسی گفت: به هیچ وجه سپاه به حوزه سیاسی ورود پیدا نکرده و فقط به وظیفه قانونی خودش می‌پردازد و به‌ عنوان یکی از ارکان قدرت نظامی باید در زمان‌های خاص مواضع ما را به دشمن بفهماند.


وی ادامه داد: به خاطر همین مواضع قدرتمندانه است که دشمن عقب‌نشینی می‌کند. دشمن قدرت ما را خوب شناخته و آن‌ها بیش از آن‌چه امروز اظهار نظر می‌کنند، عمق قدرت ما را می‌شناسند‌ و به همین دلیل هم خیلی وحشت دارند. بنابراین موضع اخیر فرماندهان نیروهای مسلح بسیار خوب بوده اما کاش سیاسیون آن‌‌را می‌فهمیدند و ای کاش برای قدرت ارزشمند این نظام ارزش قائل شوند و گردنشان را مقابل دشمن کج نکنند و طبیعی است که برخی سیاسیون می‌خواهند گردنشان را جلوی دشمن کج کنند و گردن مردم ما را زیر چکمه‌های دشمن ببرند اما اجازه این کار به آن‌ها داده نخواهد شد.


انتهای پیام/4003



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته