دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1397 - 09:27
جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ مطرح کرد؛

یک کشته و سه مجروح حاصل دو تصادف بامدادی در تهران

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت گفت: از وقوع دو فقره تصادف طی ساعات گذشته و فوت و مجروح شدن چهار نفر خبر داد.
کد خبر : 301683

عباس اوتادی در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت ترافیکی روز جاری شهر تهران اظهار کرد: مسیر غرب به شرق بزرگرا‌ه‌های همت و حکیم از ستاری، محور شرق به غرب بزرگراه‌های زین‌الدین از امام علی(ع)، رسالت از منصوری و بابایی از نیروی زمینی و همچنین محور جنوب به شمال بزرگراه‌های نواب از هلال‌احمر و امام علی(ع) از گلشن‌دوست دارای حجم بار ترافیکی است.


اوتادی همچنین خبر داد: در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج در مقطع ایران‌خودرو، کامیونتی با یک دستگاه کشنده برخورد کرده و واژگون شده است. این حادثه که سه مجروح نیز در پی داشته، باعث افزایش بار ترافیکی در این محدوده شده است.


به گفته وی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از پیش از شکل‌گیری ترافیک صبحگاهی در سطح شهر حضور دارند و در محل اشاره شده نیز نسبت به تسهیل عبور و مرور اقدام می‌کنند.


جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک تصادف فوتی دیگر هم خبر داد و گفت: ساعت 3:30 بامداد در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح، مقطع ایران‌خودرو یک دستگاه وانت نیسان با نیوجرسی برخورد می‌کند.


اوتادی افزود: علت حادثه عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده بوده که متأسفانه جان باختن وی را نیز در پی داشته است.


انتهای پیام/4009/4039


انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف فوت کشته
ارسال نظر
هلدینگ شایسته