دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1394 - 14:54
با حکم دبیر هیات امنای بوشهر صورت گرفت؛

انتصاب معاونان پژوهش و فناوری و فرهنگی دانشجویی واحد بوشهر

طی احکام جداگانه‌ای از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، معاون سابق پژوهش و فناوری این واحد به سمت معاون فرهنگی دانشجویی و مدیر سابق پژوهش و فناوری به سمت معاون پژوهش و فناوری منصوب شدند.
کد خبر : 30166

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، دکتر یوسف قیصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، دکتر داوود یحیایی معاون سابق پژوهش و فناوری و دکتر اسماعیل کوهگردی مدیر سابق پژوهش و فناوری را به ترتیب در سمت‌های معاون فرهنگی دانشجویی و پژوهش و فناوری این واحد منصوب کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در مراسم تکریم و معارفه این معاونت‌ها با تشکر از زحمات معاونان در سمت‌های قبلی و آرزوی موفقیت و سربلندی در سمت‌های جدید، همدلی و همفکری، مشورت و انتقادپذیری را مهم‌ترین عوامل پیشرفت دانشگاه دانست.


قیصری با تأکید بر اینکه مسئولیت‌ها امانتی هستند که به ما سپرده می‌شوند، اظهار کرد: دوران مسئولیت فرصتی مناسب برای خدمت به جامعه است و ما باید تلاش کنیم تا امور محوله را به نحو شایسته انجام دهیم.


دبیر هیأت امنای استان بوشهر، وفای به عهد، امانتداری، تکریم ارباب رجوع و صداقت را رمز موفقیت در کارها دانست.


دکتر اسماعیل کوهگردی مدیر گروهی رشته جنگلداری، شیلات، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و مدیر پژوهش و فناوری واحد بوشهر و دکتر داوود یحیایی ریاست دانشکده تحصیلات تکمیلی و معاونت پژوهش و فناوری واحد بوشهر را در پرونده کاری خود دارند.



معرفی دکتر یحیایی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته