دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1397 - 20:29

کشف 803 میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 803 میلیارد ریال کالای قاچاق در چهار ماه ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.
کد خبر : 301625

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت پلیس، سردار احمد علی گودرزی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی چهار ماه ابتدای امسال، طرح‌های ویژه‌ای از سوی مأموران پلیس آگاهی و سایر رده‌های انتظامی استان فارس به اجرا در آمد.


وی افزود: طی این مدت، یک‌هزار و 432 دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل انواع کالای قاچاق توقیف و با تلاش مأموران انتظامی 2 هزار و 559 متهم در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.


این مقام ارشد انتظامی به ارسال یک‌هزار و 186 پرونده به مراجع قضائی اشاره و بیان کرد: براساس نظر کارشناسان، ارزش محموله‌های قاچاق مکشوفه، 803 میلیارد ریال برآورد شده است.


فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه میزان کشفیات کالای قاچاق در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد افزایش داشته است، افزود: پرونده‌های بالای 500 میلیون تومان در این بازه زمانی، با رشد 11 درصدی روبه رو بوده که نشان‌دهنده عزم راسخ پلیس در برخورد با کالای قاچاق است.


گودرزی در خاتمه گفت: پلیس در اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بر اساس وظایف قانونی خود در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق از همه ظرفیت‌ها و امکانات لازم استفاده می‌کند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.


انتهای پیام/4076


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته