دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رکورد جدید و تکرارنشدنی رونالدو در یوونتوس+ عکس

کریستیانو رونالدو نزدیک به 4 هفته پیش بود که رسماً از رئال مادرید به یوونتوس پیوست.
کد خبر : 301497

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، با این انتقال روح تازه‌ای به کالبد نیمه‌جان سری آ ایتالیا دمیده شد و حالا نگاه‌ها به کالچو نیز معطوف خواهد شد.


امروز نشریه توتواسپورت گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه در فروشگاه‌های رسمی آدیداس در تورین و حتی فروشگاه‌های اینترنتی باشگاه یوونتوس، پیراهن رونالدو نایاب شده است و همه چیز به موج وسیع تقاضاها برای خرید پیراهن فوق‌ستاره پرتغالی در این مدت اندک بر می‌گردد.



باشگاه یوونتوس چندی پیش سفارش 55 هزار پیراهن را به کمپانی آدیداس داده بود. برای مثال در تمام فصل 17-2016 فروش پیراهن‌های یوونتوس از مرز 41 هزار پیراهن گذر نکرده بود اما در زمان سفارش پیراهن‌های فصل جدید، کسی تصور نمی‌کرد که رونالدو به عضویت یووه درآمده باشد.


حمله تیفوسی‌های یووه از سراسر ایتالیا برای خرید پیراهن شماره 7 یووه به حدی بوده که یوونتوس مجبور به ثبت سفارش جدید شده و آدیداس باید چند برابر سفارش اولیه، پیراهن‌هایی جدید را آماده کند.


طبق آمار، در هر دقیقه، دو پیراهن رونالدو به فروش رفته و رقمی نزدیک به 6.5 میلیون یورو حاصل فروش پیراهن‌های او بوده است که تا پایان سال به نظر می‌رسد که این رقم به 55 تا 65 میلیون یورو نیز افزایش یابد. هرچند که تنها درصدی از این فروش به باشگاه یوونتوس خواهد رسید اما نمی‌توان از سود هنگفتی که از این طریق به یووه می‌رسد، چشم پوشی کرد. اتفاقی که تاکنون سابقه نداشته و احتمالاً تکرار نیز نخواهد شد.


منبع: ورزش سه


انتهای پیام/4028


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته