دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1397 - 15:15
فرشاد پیوس:

فعل خواستن در پرسپولیس به خوبی صرف می‌شود/ شانس صعود شاگردان برانکو مقابل الدحیل

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: فعل خواستن در میان بازیکنان پرسپولیس به خوبی صرف می‌شود و به نظرم سه امتیازهای زیادی در انتظار این تیم است.
کد خبر : 301426

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص صدرنشینی پرسپولیس در پایان هفته دوم لیگ برتر گفت: نتایج خوبی که تیم برانکو برابر پدیده خراسان و فولاد خوزستان گرفت، نوید روزهای درخشانی را می‌دهد. پرسپولیس فوتبال پویا، رو به جلو و نتیجه‌گرایی را ارائه می‌دهد و جدایی بازیکنان شاخص فصل گذشته ضرری به تیم نرسانده است. بازیکنان جایگزین با انگیزه هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند تا هواداران فصل خوبی را شاهد باشند.


وی ادامه داد: امید عالیشاه و بشار رسن از جناحین با سرعت بالایی حرکت می‌کنند و احمد نوراللهی هم به خوبی تیم را در حملات پوشش می‌دهد. خط دفاعی به رهبری سیدجلال حسینی عالی کار کرده و علی علیپور و گادوین منشا هم در نوک حمله رضایت‌بخش بوده‌اند. تیم برخلاف انتظارات کم و کسری ندارد و بازیکنان تیم انگیزه زیادی دارند تا آینده خوبی را در این فصل برای پرسپولیس رقم بزنند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هفته دوم به مراتب از هفته اول بهتر بازی کردند و قطعا در هفته سوم هم شاهد بازی زیبایی از تیم خواهیم بود. فعل خواستن در میان بازیکنان به خوبی صرف می‌شود و به نظرم سه امتیازهای زیادی در انتظار پرسپولیس است.


پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد اینکه در دیدار با الدحیل می‌توان انتظار داشت تیم برانکو در مجموع دو بازی به مرحله بعدی صعود کند، اظهار کرد: عقل سلیم می‌گوید بازی با الدحیل در مقایسه با بازی‌های داخلی شرایط متفاوتی دارد. پرسپولیس دو پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته بوده و چند بازیکن هم از تیم جدا شده‌اند. نفرات جدید هفته به هفته بهتر می‌شوند اما در مقابل پرسپولیس ایران تیمی قرار دارد که هزینه‌های هنگفتی برای جذب بازیکن کرده و هدفش قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا است. آنها بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده‌اند و از دور مقدماتی هم بهتر شده‌اند.


وی ادامه داد: پرسپولیس باید در بازی رفت به شیوه‌ای بازی کند که با مساوی از زمین بیرون بیاید تا در بازی برگشت با اتکا به خیل عظیم هوادارانش بتواند برابر حریف قطری برنده شود و خود را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند.


پیوس در واکنش به این موضوع که برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده فلسفه تیمش در همه بازی‌ها برد است و شیوه بازی پرسپولیس هجومی خواهد بود، بیان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و برانکو با استراتژی مشخصی تیمش را به میدان می‌فرستد. قطعا فاصله خطوط تیم پرسپولیس مقابل الدحیل کم می‌شود و بازیکنان به خوبی همدیگر را پوشش می‌دهند تا فضایی به تیم حریف برای خلق موقعیت ندهند. سرعت خوب بشار رسن، سیامک نعمتی و امید عالیشاه در ضد حملات خیلی موثر است و علی علیپور و گادوین منشا هم باید در زدن ضربات آخر نهایت دقت را داشته باشند.


وی تاکید کرد: تیم پرسپولیس تا زمان بازی با الدحیل به هماهنگی بیشتری می‌رسد و مطمئن باشید نمایش به مراتب بهتری از لیگ برتر نشان خواهد داد. به طور کلی نباید نا امید باشیم و این شانس را به تیم بدهیم که برابر حریف آماده‌اش که تیم ارتش قطر است، برنده زمین را ترک کند.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته