دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1397 - 23:36
در دیدار نائب‌رئیس شورای عالی استانها با وزیر نیرو پیشنهاد شد:

ضرورت همکاری شورای عالی استانها با وزارت نیرو در قالب کمیته‌های مشترک

نائب‌رئیس شورای عالی استانها در دیدار با وزیر نیرو بر رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت قانونی شورای عالی استانها مبنی بر ارائه طرح و لایحه با تشکیل کمیته‌های مشترک بین این شورا و وزارت نیرو تاکید کرد.
کد خبر : 301339

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، صبح شنبه علیرضا احمدی، نائب رئیس شورای عالی استانها با رضا اردکانیان وزیر نیرو با هدف ایجاد تعامل در جهت رفع مشکلات مبتلابه شورا و شهرداری‌های سراسر کشور در حوزه وزارت نیرو دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار علیرضا احمدی از اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی و شورای عالی استانها در قانون اساسی و رفع مشکلات سخن گفت و بر رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت قانونی شورای عالی استانها مبنی بر ارائه طرح و لایحه با تشکیل کمیته‌های مشترک بین این شورا و وزارت نیرو تاکید کرد.
نائب رئیس شورای عالی استانها گستردگی شوراهای اسلامی و حضور اعضای شوراها در دورترین نقاط کشور را از دیگر ظرفیت‌های شوراها دانست و نقش شوراها را در فرهنگ‌سازی برای صرفه‌جویی آب و برق بسیار مهم دانست.
علیرضا احمدی در ادامه سخنان خود با وزیر نیرو ارتباط نزدیک شورای عالی استانها با وزارتخانه‌های مختلف را در راستای رفع مشکلات مردم بسیار حائز اهمیت خواند و تاکید کرد که این شورا می‌تواند در حوزه وزارت نیرو با ارائه طرح و لایحه گام‌های موثری را برای رفع مشکل آب و برق کشور بردارد.
به گفته وی، شورای عالی استانها می‌تواند با احصای مشکلات آب و برق با همکاری وزارت نیرو، موضوعات را در قالب طرح و لایحه در کمیسیون‌های تخصصی خود بررسی و جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.
همچنین در این جلسه وزیر نیرو بیان کرد که بایستی شوراها در سطح کلان و خرد مشکلات مردم را پیگیری کنند. نهایتا وزیر نیرو با توجه به گفت‌و‌گوهای صورت گرفته با نائب‌رئیس شورای عالی استانها مقرر شد در یکی از اجلاس‌های آتی شورای عالی استانها حضور داشته باشند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته