دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1397 - 20:50
زلاتکو کرانچار:

۹۰ درصد بازیکنان تیم کنونی امید در تیم‌های لیگ برتری حضور دارند

سرمربی تیم امید ایران گفت:‌ ۹۰ درصد بازیکنان تیم کنونی امید در تیم‌های لیگ برتری حضور دارند که برخی از آنها عضو تیم اصلی هستند.
کد خبر : 301310

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، زلاتکو کرانچار در مراسم بدرقه تیم امید ایران در جمع خبرنگاران گفت: دو مسابقه خوب با تیم امید عراق انجام دادیم که آنها بازیکنانشان زیر ۲۳ سال بودند و سه بازیکن بزرگسال هم این تیم داشت ما بازیکنان مستعدی در تیم امید داریم که آنها را دور هم جمع کرده‌ایم و اینها می‌توانند نویددهنده روزهای خوبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا و همچنین مسابقات مقدماتی المپیک باشند. در جاکارتا هم از نتیجه‌‌گیری چشم‌پوشی نمی‌کنیم.


وی در مورد گروه‌بندی ایران در بازی‌های آسیایی و حریفان سرسخت‌مان در این مسابقات گفت: تیم عربستان قدرتش زبانزد است و در این رده سنی در غرب آسیا بسیار قدرتمند است. تیم‌های کره‌جنوبی، کره‌شمالی و عراق هم تیم‌های سختی هستند. در ۱۰-۱۵ روزی که فرصت داریم تیم را برای این مسابقات بیشتر آماده می‌کنیم فیلم‌های خوبی از بازی‌های عربستان و کره شمالی به دست آورده‌ایم تمام تمرکزمان روی این دو تیم است زیرا ظرف ۴۸ ساعت دو مسابقه سخت با این حریفان داریم.


سرمربی تیم امید در مورد اینکه چرا رضا شاهرودی در مراسم امشب حضور نداشت، گفت: شاهرودی یکی از نزدیکانش بیمار بود و از فردا ما را همراهی خواهد کرد.


کرانچار در مورد تعامل بین تیم امید و تیم بزرگسالان گفت: همه ما سرمربیان کارمندان فدراسیون هستیم و برای منافع تیم‌های ملی کار می‌کنیم. من مسئول تیم امید در بازی‌های مقدماتی المپیک هم هستم و قطعاً این بازیکنانی که در تیم امید هستند در آینده نزدیک می‌توانند به تیم ملی بروند. سرمربیان تیم‌های بزرگسال و امید با هم تعامل دارند و همکاری مناسبی انجام خواهد شد دلیلی وجود ندارد چنین کاری صورت نگیرد.


وی در مورد اینکه تیم‌های امید در گذشته قوی‌تر از تیم کنونی بوده است اما این تیم اکنون بسیار همدل است، گفت: من نمی‌توانم در مورد تیم‌های امید گذشته صحبت کنم اما همانطور که شما اشاره کردید تیم‌های امید خوبی در اختیار داشتید این تیم هم بازیکنان بسیار مستعدی دارد ۹۰ درصد بازیکنان تیم کنونی امید در تیم‌های لیگ برتری حضور دارند که برخی از آنها عضو تیم اصلی هستند و برخی هم نزدیک به تیم اصلی‌شان قرار دارند. ۹۰ درصد این بازیکنان هم در جام جهانی زیر ۲۳ سال حضور داشتند و اکنون این شرایط برای آنها فراهم شده در بازی‌های آسیایی و بازی‌های مقدماتی المپیک حضور داشته باشند.


کرانچار تصریح کرد: بازیکنان تیم ما بسیار با شخصیت هستند و یک شخصیت تیمی خوب دارند. در بازی بین‌المللی با عراق این مسئله را به خوبی نشان دادند. ۱۰-۱۵ روز دیگر هم باید در مسابقات آسیایی جاکارتا به میدان برویم و تا آن زمان آمادگی بیشتری را رقم خواهیم زد.


منبع: فارس


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته