دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1393 - 13:02

همکاری فرانسه و امارات با هدف مبارزه با تروریسم

پایتخت فرانسه روز گذشته (سه‌شنبه) شاهد دیدارهایی میان مقام‌های فرانسوی و اماراتی بود که در آن دو طرف بر سر گسترش روابط دوجانبه و برخی موضوعات منطقه‌ای و جهانی از جمله مبارزه با تروریسم به رایزنی پرداختند.
کد خبر : 3013

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از خبرگزاری «اسکای‌نیوز» عربی، «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهوری فرانسه روز گذشته (سه‌شنبه) از شیخ «محمد بن‌زاید آل‌نهیان»‌ ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح امارات استقبال کرد.


براساس این گزارش، در این سفر مقام‌های عالی‌رتبه‌ای همچون «هراع بن‌زاید آل‌نهیان» مشاور امنیت ملی و معاون رئیس شورای اجرایی امارت ابوظبی و نیز «سیف بن‌زاید آل‌نهیان» معاون رئیس شورای وزیران و وزیر کشور امارات، ولیعهد را همراهی می‌کردند.


کاخ الیزه پس از انتهای مذاکرات دوجانبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: دو طرف درباره گسترش روابط میان دو کشور و راه‌های ایجاد تحول در همه عرصه‌ها و نیز تحقق اهدافشان در گسترش دایره همکاری‌های مشترک در بخش‌های حکومتی و به ویژه عرصه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری گفت‌وگو کردند.


در این بیانیه امده است: ولیعهد ابوظبی و رئیس‌جمهوری فرانسه درخلال این مذاکرات، بر نزدیکی مواضع دو کشور به ویژه در امور مهم منطقه‌ای و بین‌المللی ازجمله مقابله با گروه‌های تروریستی و مبارزه با تروریسم تاکید کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته